Obserwatorzy

wtorek, 25 marca 2014

DIY:Podkładka Simon Cat

Dzisiaj będzie post zupełnie z innej beczki.Postanowiłam wam zaprezentować moje nowe hobby.
Ostatnio jakoś tak mnie natchnęło na szycie misiaków.Moją pierwszą maskotką ,która ujrzała światło dzienne jest Kot Simona.Uwielbiam tą kreskówkę.Mam kilka projektów do zrealizowania.Tylko ostatnio u mnie jest strasznie ubogo z czasem.Choróbsko musiało mnie rozłożyć na łopatki ,żeby zabrać się za rękodzieło.W sumie takie szczęście w nieszczęściu ;p
Dzisiaj przedstawiam wam jednego z moich ulubionych kocich bohaterów.Może kojarzycie kreskówkę Simon Cat? Odzwierciedla chyba wszystkie popaprane zachowania kotów ;D



Co do mojej podkładki.Wykonałam ją z miękkiego filcu.Wypychacza w postaci waty,nici czarnej oraz białej.Dwóch małych czarnych koralików toho na oczka.
W sumie można ją uszyć w max 2 godziny.Ja szyłam na raty przez 3 dni ;D
Zrobiłam ją dla siebie.Szablon oraz sposób szycia.Możecie znaleźć TUTAJ
Co do mojej biżuterii mam zastój twórczy i deficyt czasu.
Dziękuje,że jeszcze czasami do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam Kaori.

9 komentarzy:

  1. Niezły ten kotek^^ Łączę się w chorobowym bólu, bo też mnie choroba wzięła :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego kociaka, ślicznie Ci wyszedł jak prawdziwy ;) i za pewne o wiele wygodniej Ci się pracuje przy komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Cię tutaj widzieć : ) oj kochana ! choroby są okropne :( dwa tygodnie temu myślałam, że padnę i nie wyjdę z łóżka.. teraz chyba wszystko się nawraca xD
    Kot, chociaż już poznałaś moją opinię, jest świetny ! : )
    I nie przejmuj się zastojem : ) wena wróci z podwojoną siłą: )
    Pozdrawiam i mocno ściskam ! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój idol <3 Takie to cudne :D

    Pozdrawiam serdecznie
    Ilu^^

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna jestes !!! nie dosc ze kolczykujesz to i teraz szyjesz, woow, zdolna bestyja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, jeszcze czapa do kompletu i można na miasto: czapka kot simona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)