Obserwatorzy

piątek, 20 grudnia 2013

Coś na ucho i nie tylko ...

Witam , korzystając z nadmiaru czasu(w końcu się doczekałam). Chciałabym wam pokazać moje ostatnie prace.
Ostatnio polubiłam robienie nausznic.W tym sama osobiście dwie noszę i wyglądają bardzo ładnie na co dzień.Powstały też inne biżuteryjne pierdółki o charakterze Świątecznym i nie tylko.Z resztą sami zobaczycie.
Następnie chciałabym podziękować Ani z  Sosnowego Gaiku za śliczną własnoręcznie zrobioną karteczkę z  życzeniami Świątecznymi.Aniu jesteś mega kochana i dziękuje za pamięć ;*
Jutro wam pokażę karteczkę zrobioną przez Anię,ponieważ już dzisiaj brzydko by wyszła na zdjęciu.
Kolejne podziękowania lecą do Alicji  z bloga Bądź Piękna za miłe słowa na mój temat oraz moich wyrobów.
Moje karteczki dojdą zapewne do was i reszty moich ulubionych sąsiadek blogowych dopiero po Świętach albo uda się jeszcze w poniedziałek.Czas pokażę ;D 

 Nausznica z sopelkami

 Nausznica z kwiatkiem

 Nausznica z jaskółką
Kolczyki Cukierki Sopelki
 Bransoletka z serduszkiem
 Bransoletka z konikiem na biegunach 
 Bransoletka Świąteczna
Bransoletka z motylkiem
 Medalion z Alicji z Krainy Czarów
 Wkrętki Choinki

Pozdrawiam serdecznie 
Kaori^^

7 komentarzy:

  1. Z bransoletek bardzo mi się podobają ta z motylkiem i świąteczna. Pomysł z nausznicami bardzo fajny. Ja jeszcze nie mam żadnej ale myślałam, żeby sobie taką sprezentować.

    OdpowiedzUsuń
  2. te nausznice są genialne.....ta pierwsza podoba mi sie najbardziej, wygląda tak pięknie*-*
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naucznice bardzo fajne, szczególnie ta z jaskółką :D Wesołych Świąt i pozdrowionka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda <3
    A te choineczki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczaczek, ale ciekawe sa te nausznice :)) wow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)