Obserwatorzy

czwartek, 20 czerwca 2013

Witam was .dzisiaj chciałabym pokazać wam moją kolejną próbę haftowania.Tym razem wykorzystałam mulinę.Muszę przyznać,że faktycznie daje dużo  lepszy efekt niż zwykłe nici.Nie trzeba tyle razy namachać się ręką,żeby uzyskać ładny wzorek ;-) Jakoś mam ostatnio fazę na kotki.I tak motywem ostatniej pracy został kociak.Jeszcze tylko muszę sobie wymyślec sposób na ładniejsze oprawianie wydzierganych motywów.I już będę bardzo zadowolona ze swojej pracy.

Wczoraj wykorzystując wolną chwile.Zrobiłam porcję prostych kolczyków,bransoletek i jeden   pierścionek mocy ;-D
Bransoletka z Serduszkami 

Kolczyki Stokrotki
z żółtym jadeitem

Kolczyki Drzewka
Pierścionek Stokrotka

Bransoletka z Wróbelkiem 

Kolczyki rozgwiazdy 

Na dzisiaj to by było tyle.Lecę piec ciasteczka z truskawkami i pomalować ścianę ;-D 
Dziękuje za miłe komentarze,odwiedziny i noszenie mojej biżu .
Pozdrawiam was Kaori^^

8 komentarzy:

  1. cuda cuda kochana stworzyłaś, może ten tutorial ci pomoże? http://bepositive.pl/tutorial/jak-wkleic-haft-do-bazy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Ci kochana no własnie ,gdzieś coś kojarzyłam ,że w necie był tutek.Niech Ci to Boguczek w dzieciach wynagrodzi xD

      Usuń
  2. A na jaki kolor ta ściana będzie malnięta? Kotek uroczy ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno znajdziesz dobre rozwiązanie i będziesz bardziej usatysfakcjonowana. Kotek jest świetny. Podoba mi się bardzo serduszkowa bransoletka. Na zdjęciach Twoja biżuteria wygląda magicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta z serduszkami, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna kicia :):) Slicznosci u Ciebie jak zawsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie bransoletka z serduszkami wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej bransoletce z serduszkami ! Byłaby na moją dziecięcą łapę ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)