Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Przeprowadzka....

Witajcie kochani,przepraszam za tak długi zastój blogowy.Z powodu przeprowadzki na nowe śmieci ,nie wiem w sumie gdzie co mam ;-D Mój warsztat siedzi w kartonie.A ja nie wiem jak się nazywam.W moim życiu nastały pozytywne zmiany.Mam nadzieję ,że wyjdą mi na dobre.Z działu chwalipięctwa :zdałam prawko ;-D Teraz będę mogła buszować po różnych zakątkach naszego urodziwego kraju.I w sumie zaczęły mi się wakacje z rękodziełem.Już teraz jak tylko się wypakuje będę mogła dalej tworzyć.Ostatnie paczki przygotuje na jutro,żeby jeszcze wysłać z mojego starego centrum dowodzenia.
Bardzo was przepraszam,że w sumie od x czasu nic nie wstawiam ze swoich prac,ale doba jest taka krótka.Dzisiaj zobaczyłam ,że moja torebka w konkursie u Iszki jest na prowadzeniu.Jednak było warto szyć ją ręcznie.Dziękuje wszystkim ,którzy oddali na mnie głos ;-D 


Pozdrawiam was serdecznie i mam nadzieję,że odezwe się już niedługo...
Kaori^^

3 komentarze:

  1. to trzymam kciuki abyś się sprawnie rozpakowała ;D
    ja tez się często przemieszczam i potem gubię gdzieś swoje graty ;p Pozdrawiam ;*
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Ciebie z niecierpliwością :D
    Spokojnie się rozpakuj i udomów ... a później nowości ! :D:D:D:D:D
    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem prawie dwa tygodnie po przeprowadzce i nie mogę znaleźć żelazka:)
    Gratuluję zdania prawka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)