Obserwatorzy

niedziela, 16 czerwca 2013

Pierwsze próby haftowania...

Witam was ,przy tak sennej niedzieli.Dzisiaj myślałam ,że zacznę się odbijać od ścian z nudów.Wypiłam kawę,poczytałam książkę w końcu nie wytrzymałam.Mój karton z pierdółkami ,przemówił do mnie "Otwórz mnie".I uległam ,rozwaliłam wszystko na podłodze i postanowiłam spróbować swoich sił w haftowaniu.Co prawda dzisiaj robiłam to zwykłą nicią,ale jutro wybieram się do pasmanterii po mulinę.Może dziewczyny macie jakieś wskazówki albo znacie ciekawe stronki z pierwszymi krokami w tej dziedzinie?Mam super pomysły na biżuterię z haftowanymi wzorami ;-) Po za tym postanowiłam ,że wrócę do malowania na drewnie.

A oto moje pierwsze kroki ,w sumie miał powstać kotek.Niestety wyszedł mi jak kawałek babeczki.Więc powstała mufinka z bitą śmietaną i wisienką ;3


A tutaj nasz mały przeszkadzacz ;-D Czyli zdrabnianym przez nas  uroczo małym destroyer'em.
Taki pupilek domowników ...

Następnie skleciłam skromny wisiorek z gołąbkiem i klatką.

Na koniec z działu mola książkowego.Trafiłam na wyprz książek po 9 zł i kupiłam aż dwie.Jedna ma tytuł jak w podrzędnym romansidle,ale jest z działu fantastyki.A druga obyczajowa o Japonii.Czyli to co lubię najbardziej ;-)

 Pozdrawiam was serdecznie i dziękuje za każde odwiedziny.
Kaori^^



4 komentarze:

  1. Niestety jeśli chodzi o haftowanie to jestem zielona. Moja siostra może więcej powiedzieć na ten temat. Mam za to sporo nici, które jednak wykorzystuję raczej do szycia niż haftowania. Moja siostra nie uzywa muliny tylko nici z kordonka Karat 8.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh może i ja kiedys sie skusze na naukę? Słodki muffinek:) Uwielbiam muffinkowe prace:)I cudny koteczek, taki bielusieńki, jak koci Aniołek:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię haft w kaboszonach!!! Życzę Ci powodzenia i będę obserwować efekty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o Japonii to ja też uwielbiam, a haft wyszedł Ci ślicznie też parę dni temu wygrzebałam niedokończony jeszcze w szkole podstawowej haft ;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)