Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

Paczuszka Niespodzianka...

Witam,dzisiaj mimo nie za ciekawej pogody za oknem u mnie w domu.Panuje w końcu miła atmosfera.A mi wyjątkowo dopisuje humor.A wszystko dzięki tajemniczej paczce.Wczoraj miałam okropny dzień ,ale dzięki miłemu gestowi Dokusi z  Kredka Zgredka  oraz Pani Basi z U Rudej w Stodole.Na mojej twarzy pojawił się banan ;-D Moja mina kiedy przyszedł kurier bezcenna.Już chciałam powiedzieć "ale ja nie zamawiałam".Co dostałam od dziewczyn.Same skarby.Dwie piękne filiżanki z podstawkami w kotki i serduszka.Masę przydasi oraz kilka ciepłych słów.I nasionka papryczek,które mam nadzieję nimi będą jak wyrosną ;-)  Więcej mi nie trzeba było.Dziękuje wam kochane,jesteście wielkie :*;-)
A tutaj porcja biżuterii,która powstała dzięki firmie Madoko
Wkrętki Rumianki 
Kolczyki Kłódki z kluczykiem 

Bransoletka dla małej dziewczynki ,wiek od 3 lat.
Bransoletka jest regulowana
Wsówka do włosów z ważką
Broszka Listek
Kolczyki Sakura
Kolczyki Sora
Wisiorek z Jaskółką w Gniazdku
Retro bransoletka z karuzelą 3D

 Serduszkowa Bransoletka zrobiona na zamówienie ;-)

 kończę kociakowo ...

Pozdrawiam was Kaori^^

8 komentarzy:

  1. Kocham Waszego kota :) jest po prostu cudny!
    Cudowna biżu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria. Bardzo się nakręciłam. Kolczyki Sakura są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle urzekła mnie Twoja biżuteria ;) widzę, że bransoletki z koronkami coraz częściej tu goszczą :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj- pięknie i kobieco tu u Ciebie.Pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj po jakże długiej przerwie. Twoja biżuteria jak zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pomagam ;D Ja korzystałam z tych instrukcji, http://hafija-background.blogspot.com/2012/07/jak-wysrodkowac-nagowek-bloga.html dla mnie tu jest to najlepiej wyjaśnione, czasem mam tak, że szablon mimo te nie chce się ustawić, wtedy szukam innego najlepiej większego w prostokącie. Manipulacja w ustawieniach szerokości bloga też może pomóc gdy mimo wyśrodkowania ucina szablon, wtedy należy poszerzyć i powinno pomóc ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, najbardziej przypadły mi do gustu kolczyki Sakura - są takie delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)