Obserwatorzy

czwartek, 13 czerwca 2013

Na nowych śmieciach...

Witam ,was już z nowego centrum dowodzenia.Warunki są chwilowo spartańskie,ale z czasem myślę,że się  polepszą.Obecnie warsztat mam w kartonie.I w sumie jeden wielki pierdzielnik .Korzystając z wolnego czasu.Chciałabym wam pokazać nowości wakacyjne,które stworzyłam niedawno.Dostałam jeszcze paczuszkę wymiankową od Sary z Inspiracje-Kombinacje Rudej S.
Kochana bardzo Ci dziękuje za piękności sutaszowe oraz całą masę przydasi,którą po części wykorzystałam w nowej porcji biżuterii.Dziękuje Ci za kolejną udaną wymiankę. Jak zawsze jestem bardzo zadowolona a Twoje kolczyki noszę z wielką dumą bo każdy podpytuje skąd je mam.Można powiedzieć ,że robię Ci reklamę ;-D To co wysłałam Sarze,zostanie jeszcze niespodzianką.Mimo to  zapraszam na odwiedzanie jej bloga i bombardowanie komentarzami.Bo warto ,dziewczyna ma talent w tych swoich łapkach ;-)

A oto prezenciki od Sary...

plus przydasie ,które są w kartonie.
Jeszcze raz kochana dziękuje ,idealne zestawienie kolorów dla mnie.Czasami mroczna a czasami radosna ;-)
A teraz moje pierdółki..
Wisiorek z pomarańczowym prawdopodobnie agatem.Z pozłacanymi brzegami.Na antycznym łańcuszku i krawatce.


Bransoletka Mazurski Sen...
Bransoletka Morska Bryza
Bransoletka Podmorskie Skarby

Bransoletka Zielone Żabki
czyli piękne,młode i kumate 

Wisiorek z ważką
zrobiony na zamówienie ;-)

A na koniec,ta dam.Mój warsztat w kartonie ;-D

Pozdrawiam was serdecznie i dziękuje za odwiedziny.
Pozdrawiam Kaori^^

5 komentarzy:

  1. Kochana i ja dziękuję za kolejną udaną wymiankę, właśnie do mnie dotarła Twoja przesyłka, jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace piękne! Wszystko się z czasem zorganizuje, grunt, że to ogarniasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki otrzymałaś. Twoja biżuteria jest bardzo ładna. Podoba mi się szczególnie wisior z kamieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prezenty dostalas :):) Jak i przesliczne bransoletki zrobilas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda dostałaś :)
    Trzymam kciuki, że nowy warsztat, żebyś szybko się w nim urządziła :)
    BUZIAK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)