Obserwatorzy

poniedziałek, 13 maja 2013

Pomysły na upominki ;-)

Dzisiejsza porcja biżuterii  powstała troszkę z myślą o zbliżającym się wielkimi krokami Dniu Matki.
Biżuteria miała być kobieca,prosta i oczywiście nie mogło zabraknąć motywów roślinnych ,które wręcz uwielbiam.Wszystko wykonane w antycznym starym złocie ,który jest moja drugą miłością do rzeczy martwych.
Na początek chciałabym wam pokazać mój wynalazek.Czyli  bukiecik kwiatowy zrobiony z druciku.Efekt wydaje mi się dosyć ciekawy;-)
Wisiorek Bukiet Kwiatów....
Medalik z Dziewczynką
Kolczyki Elfickie
 Pierścionek Koronkowy 
 Sekretnik z kluczykiem
 Wisiorek z Listkiem

A wy macie jakieś pomysły na prezent dla swojej mamy? Bo ja jakoś mam w tym roku problem ;P
Dziękuje za odwiedziny i już prawie nadrobiłam wasze blogi;-)
Pozdrawiam serdecznie i życzę kreatywnego dnia
Kaori^^ 

14 komentarzy:

  1. CUDNE MI SIĘ WSZYSTKIE PODOBAJĄ A ZWŁASZCZA TE KWIECISTE:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, bukiecik jest super! Świetny pomysł i wykonanie! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się naszyjniki w stylu vintage! ten z dziewczynką jest uroczy!

    pozdrawiam Cię ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. I wszystkie są w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy wisiorek ten z bukietem kwiatów jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super projekty, wszystkie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten medalion :( nieszczęśliwa miłość..

    OdpowiedzUsuń
  8. wOW..Aleś pracowita. Bardzo mi się te elfickie spodobały..i ten dla mamy...i w ogóle ! A prezentem dla mamy oj u mnie też ciężko będzie..może mały ozdobny woreczek na biżuterię na podróż) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny bukiecik :) kolczyki rewelacja! Chyba je kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności , wszystko mi się podoba . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle masz wspaniałe pomysły! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuper masz pomysly :) Same cuudenka u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne nowości, bukiecik wspaniały:) Ja pewnie mamie podaruję kwiaty, buziaka i kawkę we dwie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)