Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Przed szwędaczkowy post ....

Tak wiem miałam już nic nie wrzucać przed wyjazdem.Jednak to było silniejsze ode mnie i muszę wam koniecznie pokazać co wydłubałam wczoraj wieczorem.Zamiast się pakować na długo wyczekiwany wyjazd .Ja siedziałam i dłubałam biżuterie jakby niby nic. I tak oto taki sposobem powstały bransoletki,kolczyki oraz wisiorki..Chyba zostawianie niektórych spraw na ostatnią chwile weszło mi w nawyk :P  Pakowanie zawsze sprawia mi wiele trudności.Nagle wszystkie torby są za małe na moje oczywiście wszystkie ważne rzeczy ;-D Zazdroszczę mężczyznom ,że oni zmieszczą wszystkie swoje rzeczy  w jeden plecak.
Już teraz to na pewno ostatnia porcja biżuterii przed wyjazdem.
Na wszystkie zamówienia,wiadomości odpiszę po 6 maja.Dzisiaj wysłałam paczuszki zamówieniowe.żeby nic u mnie nie zalegało.Może w trakcie tego tygodnia trafią do właścicielek.
Teraz pokażę wam co wczoraj wydłubałam.
Kolczyki Retro
 
 Wisiorek z Sówką

 Wisiorek Łapacz Snów
 Bransoletka Ptasie Radio
 Bransoletka z Złotym Serduszkiem
 Bransoletka z Motylkiem
Dział dla ciekawskich.Jeśli kochacie przyrodę.Zachęcam do odwiedzania strony Białowieskiego Parku Narodowego gdzie na żywo można oglądać zwierzątka ;-)
Wystarczy kliknąć TUTAJ 

Kończę muzycznie ...

Życzę wszystkim  udanej i szwędaczkowej Majówki...
Kaori^^

7 komentarzy:

  1. Pomysłowe, jak zawsze i piękne oczywiście. Miłego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko takie piekne:) Udanej szwędaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo :D bardzo sympatyczne i stylowe bizu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, łapacz snów przepiękny, z piórkami perliczki... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne:) Bardzo ciekawym projektem dla mnie jest Wisiorek Łapacz Snów:) Pozdrawiam i miłego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żebyś się nie Zakopała ;)
    Jak zawsze mnie dobijasz z biżu :D (ale i tak Cię kocham)
    Trzymaj się tam i złap mi jakiegoś z ciupagą :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie i miło tu u Ciebie wiec zostaję na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Wszystkiego dobrego.J.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)