Obserwatorzy

piątek, 26 kwietnia 2013

Koralikowo mi ....

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje ostatnie koralikowe szaleństwo.Wczoraj wieczorem w końcu miałam troszkę czasu dla siebie i postanowiłam stworzyć.Kilka nowych bransoletek oraz 2 pary kolczyków.
Ostatnio spodobały mi się bransoletki z koralikami i zawieszkami na gumce.Postanowiłam stworzyć kilka własnych projektów.Uważam,że takie bransoletki są idealne na co dzień a nawet na jakieś wyjście.Osobiście też lubię mieć na ręku kilka bransoletek.Zwłaszcza rzemykowych albo z drobnych koralików.Chciałabym podziękować też za odwiedziny mojego ostatnio zaniedbanego bloga.I powitać nowe czytelniczki.A już jutro post z kolekcją biżuteryjną na dzień matki ;-)
Wczoraj powstały...
Bransoletka z Pieskiem

Bransoletka Klucz Wiolinowy



Bransoletka z Kokardką

 Bransoletka List Miłosny 
 A tutaj zlepek wszystkich bransoletek...

Kolczyki Drzewka
 
 Kolczyki Świetliki.
 
 
I na sam koniec etui na telefon,który ostatnio uszyłam na specjalne zamówienie ;-)

Pozdrawiam Kaori^^

5 komentarzy:

  1. suuuper :D fajne sa a zdjecia zaiste fantastyczne!! jak Ty to robisz?podejrzewam ze musisz miec szklane oko :P a moze korzystasz z jakiegos kursu netowego? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jak zawsze urocze, ale te zielone kolczyki i drzewka- boskie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórczo u Ciebie:) Śliczne wszystkie projekty, a me serce skradły świetliki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetliki i drzewka są cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)