Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

Duperelki Szufladkowe

Witam,dzisiaj nie wiedzieć czemu mam masę pozytywnej energii.Wczorajsze wasze komentarze też mnie rozbroiły.Czytając niektóre oplułam monitor ze śmiechu.Chciałabym również powitać nowe czytelniczki w moim zakręconym królestwie.Wracając do braku czasu .Źle się czuję ,że nie zawsze mogę być na bieżąco z waszymi nowymi postami.Staram się czytać wszystkie tylko nie zawsze jest możliwość na komentowanie.Bo siedzę ostatnio  w necie w telefonie,Jakiś mam okres w życiu ,że siedzę na walizkach.Wczoraj pokazałam wam biżuterie zamówioną a dzisiaj wam pokażę biżuterię ,którą możecie nabyć.Z okazji wczorajszego wolnego dnia,który dostał miano Dnia Rozpusty ;-D Wymyśliłam kilka ciekawych patentów,ale to wyjaśnię w opisie biżuterii ;-)

Na początek bazy biżuterii wypełnione moimi kaboszonami domowej produkcji ;-)
Na żywo wyglądają jeszcze ładniej niż na zdjęciu.
Kolczyki Pink Roses
 Kolczyki Niezapominajki
Medalion Słonecznikowy
 Piórkowe Kolczyki.

Z myślą o osobach ,które zdecydowanie bardziej wolą posrebrzane elementy.
Kolczyki Retro Garden
połączenie techniki decoupage oraz antycznych elementów ;-)
A na koniec niespodzianka dla najmłodszych;-)
Bransoletki Lilou dla małych dziewczynek.Pierwsza powstała z myślą o mojej małej bratanicy.Ma dopiero 8 miesięcy wiec zawieszką się krótko nacieszyła.Ponieważ wciąga wszystko co jej się nawinie w łapki.Musi troszkę podrosnąć do zawieszki ,ale sznureczek nosi ;-)Wygląda bardzo uroczo ;-) Postanowiłam stworzyc niebawem całą kolekcję biżuterii dla małych dziewczynek.
Dzisiaj wrzucam bransoletki ,które pasują dla dziewczynek od 3 lat wzwyż.
Bransoletki są regulowane,zawieszki posrebrzane;-)
Dziękuje za odwiedzanie mnie zostawianie komentarzy,dzielenie się ze mną swoimi przemyśleniamii po prostu byciem ze mną.
A na koniec Jezus Maria Peszek ;-)
Biżu do nabycia znajdziecie FB TUTAJ albo TUTAJ.
Pozdrawiam Kaori^^

12 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczności :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik ze słonecznikiem - piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam deco kolczyki z takim motywem jak twoje ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka:)szczególnie słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam;) uwielbiam już te kolczyki ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda ten medalion ze słonecznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolczyki, też marzy mi się "Dzień Rozpusty", ale jest to nie możliwe:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności :) Dla dziewczynek bransoletki to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie jest tutaj u Ciebie ,będę częstym gościem zapraszam do mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bylam tak ciekawa co spowodowalo nagle oplucie Twego monitora, ze zajrzalam raz jeszcze do poprzedniego posta..:D i obstawiam, ze to byla wina gumki od majtek...:D tak? hehehehehe, !! :D
    ja mam slabosc do naszyjnikow ze slonecznikami, super!!c:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie filigranu w kolczyku, zapraszam do obejrzenia florali i filigranów http://unikatart.eu/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)