Obserwatorzy

niedziela, 28 kwietnia 2013

A guzik prawda...

Dzisiaj moja biżuteria będzie bardzo skromna,ale według mnie ma coś w sobie.Nie trzeba w końcu,być obwieszonym jak choinka w całą biżuterię jaką ma się w domu,żeby wyglądać korzystnie ;-)
Ostatnio staram się przerabiać zawieszki i robić coś po swojemu.Takim oto sposobem powstały moje wkrętki i kolczyki.
Z działu ciekawostek.Jeśli chcecie w swoim mieście kurs DIY musicie kliknąć TUTAJ  
i wybrac swój region.Może zorganizują warsztaty akurat w waszym mieście ;-) Ja chciałabym wywalczyć takie spotkanie u siebie.
A tutaj coś dla odkrywców ;-D Moja wieś na Google Earth teraz już nie musze nawet z domu wyjść ,żeby pospacerować  ;-D 
Wipsowo  
(Sprostowanie:okazało się,że jest tylko główna ulica;/Czyli mojego domu nie widać :P )
A teraz pora na biżu ....
Wkrętki Guzik Prawda
ZAMÓWIONE
 Wkrętki A Guzik Ci dam
 Wkrętki Kotki
ZAMÓWIONE

Wkrętki Kotki
 Pierścionek Kokardka 
 Kolczyki Night
ZAMÓWIONE
Zestaw Konikowy zrobiony na specjalne zamówienie.
Niestety światło nie chciało ze mną współpracować i zdjęcia nie wyszły najlepiej.Na obrazku jest tylko głowa konia,jakby ktoś miał wątpliwości :P
Co do zamówień i wiadomości jeszcze do jutra będę odpisywać i je przyjmować.

We wtorek wyjeżdżam na weekend majowy do Zakopanego.Więc jak ktoś napisze do mnie w tygodniu będzie musiał czekać aż do następnego poniedziałku.
Pora w końcu trochę się poszwendać  ;-) 
Pozdrawiam Kaori^^

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznosci same :) Milego wypoczynku zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokardka jest boska, dostałam taki złoty pierścionek na komunię (100 lat temu) z kokardką i nadal go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest śliczne:)
    Wytyczyłam sobie trasę od Ciebie do mnie i liczy ona 377 km, a czas dojazdy to 5 godzin 31 min ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)