Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Odrobina radości...

Witam,dzisiejszy post będzie krótki jakby nie był w moim wydaniu.Niestety mam troszkę zamówień i szykuje dużą wymiankę dla Pauli z Galerii Rzeczy Ładnych.Od dwóch dni pakuje dla niej paczuszkę z  różnymi skarbami w moim wykonaniu.
Po za tym śmiganie L po mieście nie wychodzi mi najgorzej.Instruktor jeszcze żyje i ma wszystkie zęby.Więc jest nadzieja dla mnie ,że zdam;-D W następnym tygodniu zniknę na dłużej,ponieważ mój komputer Stefan będzie miał formatowanie.Mam nadzieję,że wyjdzie z tego cało.
Co do biżuterii... ostatnio pokochałam ażurowe bazy,piórka oraz kwiatki z żywicy.
Może jutro jak się spręże to wstawię piórkowe projekty .
Dzisiaj jednak będzie bardzo wiosennie bo u mnie za oknem jak i w sercu zagościła Pani Wiosna.

Na początek...
Wisiorek z Pandą.
Nie wiem jak wy ,ale ja nie znam osoby która nie kochałaby tych puchatych klusek ;-D 
Wszyscy kochają Pandy,kocham i Ja ;-)
Komplet Czas na Miłość
Zrobiony na zamówienie 

Kolczyki Niezapominajki

Kolczyki Jelonek Bambi ;-D
(Kiedyś z koleżanką śmiałyśmy się ,że Bambi sprzedał las i kupił sobie traktor ) ;-D
 A tutaj pierwsza rzecz jaką wykonałam dla Niego.
Męska skórkowa bransoletka

Na koniec kącik chwalenia się drobnymi sukcesami..Ostatnio założyłam sklepik na Srebrnej Agrafce czyli TUTAJ . I mój medalion z motylkiem został produktem poleconym na stronie głównej.Z wrażenia prawie się oplułam kawą.
 A drugi drobny sukces to polecenie mojej Rockowej Bransoletki jako cześć  zestawu dla dziewczyny z pazurem...
Dziękuje za miłe wyróżnienie mojego dziergania.
A was zapraszam jutro na nową porcję biżuterii.
Pozdrawiam i życzę kreatywnego wieczoru,
Kaori^^

4 komentarze:

  1. Ja kocham Twoje medaliony. Muszę przyznać, że różyczki z żywicy też bardzo przypadły mi do gustu. Bardzo lubię nosić kolczyki z niebieskimi różyczkami, wykonane przez Twoje rączki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Cudowne kolczyki z niezapominajkami i te z Bambi :D:D.

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, prawko oczywiście że zdasz bo jak nie to ja tam sama przyjadę i nakopię Ci do tyłka ;P i powiem Ci że kolczyki z niezapominajkami są boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, prawko... kiedy to było :D:D:D nie no, zdasz ;) a jak z teorią ? Zdałas sobie wcześniej czy teraz idziesz na rozstrzelanie ?:D
    "Hej dziewczyno! Nie mów nic, czas na miłość" :D:D:D jaką Ty cudowna robisz biżuterię! teraz serio przydałby się limit na moje wydatki, bym mogła wykupic parę rzeczy :D I dlaczego biedy Bambi sprzedał las i kupił traktor? (co to ma być? xD)
    Ty to masz w głowie... :D
    Hahahah :D oj Karola :)
    Trzymaj się i wstawiaj piórka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)