Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

Udział w konkursie wiosennym.Prosze o głosy ;-)

Witam was,dzisiaj postanowiłam wziąć udział w konkursie wiosennym jaki organizuje firma Beads.pl.
Z racji cięć budżetowych i kompletnego braku finansów na nowe półfabrykaty.Postanowiłam spróbować kolejny raz swoich sił w ich konkursie.Szanse mam marne bo ,żeby wygrać trzeba mieć masę znajomych posiadających konto na FB.Cóż nie mam ich aż tylu ,żeby chociaż dostać nagrodę pocieszenia.
Do konkursu zgłosiłam swoje ostatnie kolczyki Papużki Nierozłączki.
Jeżeli podobają się wam moje pracę i posiadacie konto na Fb bardzo proszę o lajkowanie
Wystarczy kliknąć  TUTAJ
Za każdy głos będę niezmiernie wdzięczna i bardzo dziękuje za poświęcenie swojego cennego czasu aby mi pomóc ;-) 
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuje wszystkim :*:-)
Kaori^^


11 komentarzy:

  1. Polubione, życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są śliczne. Nie mam fb, więc niestety nie polubię. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki Cuudne :) Ja niestety nie mam konta na FB. Zycze Ci Powodzenia w konkursie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki są bardzo ładne:) Zagłosowałam dlatego bo naprawdę mi się podobają:) Mam nadzieję, że mój głos pomoże Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam FB, ale gdybym miała, to na pewno oddałabym swój głos, bo kolczyki bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już polubione, a nawet udostępnię u siebie, może będzie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubione :) wysyłam do znajomych link ;)
    Wierzę, że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają bardzo egzotycznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)