Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Wiosna w stylu retro..

Witam was,dzisiaj słonecznie.U mnie już widać pierwsze zmagania zimy z wiosną.I jeszcze może z 2 tygodnie i nie zostanie po zimie nawet ślad.W sumie u mnie w tym roku zima była dość łaskawa.Jednak nie zmienia to faktu ,ze mi wiecznie zimno i już ciepełko za oknem mogłoby się pojawić.
Co do dzisiejszej porcji mojej biżuterii.Powiem wam szczerze ,że stworzyłam ją spontanicznie.Nie opierałam się na żadnych wzorach ,które mam w zwyczaju gryzmolić na kartce.
Chciałam wam pokazać z czym kojarzy mi się styl Vintage i nie tylko.Dzisiaj biżuteria była robiona pod mój osobisty styl.Mam nadzieję,że spodoba się wam.Jak zwykle możecie ją nabyć w moich sklepikach min. TUTAJ^^
Po za tym tak jak obiecałam upiekłam ostatnio muffinki z nadzieniem różanym z domowego przepisu.I nie skromnie mówiąc są całkiem pyszne ;-) Jeżeli ktoś jest zainteresowany mogę podać przepis na maila.
Zacznę jednak od biżuterii...

Pierścionek Czas na Wiosnę
 Kolczyki Stokrotki
 Kolczyki Domek dla Ptaszków
Medalion Tajemniczy Ogród  
(zakochałam się w tej bazie medalionu,jest śliczna..)
 Wisiorek Vintage z sekretnikiem
Miętowa Bransoletka
Wisiorek z Ważką

Wisiorek Łapacz Snów...

Etniczne Kolczyki.
(pasują do kompletu z wisiorkiem Łapacz Snów)

A na koniec mam dla was Muffinkę z nadzieniem z dzikiej róży.
  oraz relaks dla ucha...

Pozdrawiam serdecznie Kaori^^

14 komentarzy:

  1. Jak już pisałam na fb stokrotki są amazing!! Ważka.... myślałam że dostane zawału jak ją zobaczyłam. Jest cudowna. Łapacz snów i kolczyki etniczne są super! Ogólnie wiosna zaczyna się dla Cibie nadzwyczaj produkcyjnie i kreatywnie! ...nie to co u mnie :P...

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAKLEPUJE Łapacz snów i kolczyki w komplecie:D:D
    Matkooo jak bym miała tyle kasy to chyba bym wszystko kupiła to co tu widzę ^^
    mamy ten sam gust :D i dlatego mi się wszystko podoba :D
    Więcej proszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne nowości. Aż trudno oderwać oczy. Ja zakochałam się jednak w pierścionku i ważce. Piękne...

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak medalion cudny, tak smakowicie dzis u Ciebie, Vintażowo...i ta miętowa bransoletka.....:)A muffinke to bym miała ochote zjeść....prosze o przepis....na maila (jak znajdziesz chwilkę), Pozdróweczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadzieje z dzikiej róży na pewno jest obłędne!
    Świetny klimat ma ta biżuteriowa seryjka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muffinka rozbudziła moją apetyczna wyobraźnię. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, domki i medalion cudne! Skąd Ty bierzesz czas i wenę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne te twoje prace jestem niesamowicie zauroczona nimi.A na babeczki ja tez poproszę przepis niesamowicie smacznie wyglądają:)
    Mmmmm......(wiki0877@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niezwykły zmysł artystyczny, ze zwykłych półfabrykatów potrafisz stworzyć naprawdę piękną biżuterię :) Jak zwykle jestem zachwycona wytworami Twoich dłoni :)
    Wisior z motylem jest przepiękny, ta baza również bardzo mi się podoba, pierwszy raz taką widzę (i nie ukrywam, że jestem ciekawa, gdzie można ją zakupić :D )
    Babeczki także wyglądają zachęcająco - poproszę przepisik - katalin27@wp.pl :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę zdecydować czy lepszy wisior z motylem czy ważka. Oba są świetne i gdyby nie dana sobie obietnica, by do maja nie kupować nic biżuteryjnego to już do kolekcji nie dokładam. Ale kusisz, kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ,a ważka bajeczna :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. kolczyki stokrotki i medalion z motylem sa najpiekniejsze na swiecie!!!! chyba w nastepnym zamowieniu sie pokusze.....:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)