Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Tajemniczy Ogród...

Witam,dzisiaj chciałabym was przywitać kolorami i odrobiną pozytywnego myślenia.Przynajmniej ja się do takiego zmuszam.Chciałabym też wam przede wszystkim wszystkim podziękować za wsparcie i miłe słowa.A najważniejsze pomoc i nie zostawienie mnie samej sobie.Wiele to dla mnie znaczy.Bo powiem szczerze,że pierwszy raz przytrafiła mi się taka sytuacja.Jeszcze raz dziękuje wam :**
 Co do dzisiejszej biżuterii mam nadzieję,że wam się spodoba.Użyłam piórek oraz połączenia różnych odcieni złota oraz koralików. Ostatnio naszło mnie na kombinowanie z materiałami niż bezsensowne łączenie elementów.Niestety jak widać łatwe do skopiowania.

Kolczyki Papużki Nierozłączki

 Kolczyki Papuga Falista

 Wisiorek Łapacz Snów (wersja mniejsza)
Naszyjnik Gotycki.
Bardzo czasochłonny projekt.osobiście bardzo mi się podoba.
 Nowości możecie znaleźć TUTAJ
Kończę muzycznie utworem odzwierciadlającym mój dzisiejszy nastrój...

Pozdrawiam Kaori ...

13 komentarzy:

  1. papużki nierozłączki to mój dzisiejszy faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki z zielonymi piórkami! the best ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że połączenie biżuterii z piórkami jest świetne. Kolczyki bardzo mi się podobają. Wyglądają niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze kolczyki są przepiękne :) Od dawna szukam podobnych, ale zwykle znajduję z rażącymi kolorami piórek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten fioletowy naszyjnik jest bajeczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuper bizu :D naszyjnik wypasiony!!1 a wszystko tak delikatne ze mam wrazenie ze lada moment odfrunie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A MOJE PAPUŻKI FALISTE CHOĆ WSZYSTKIE SĄ PRZECUDNEJ URODY.ŚWIETNY TELEDYSK-KOCHAM ANIOŁY:) JEJKU TO MOJA JAKAŚ DRUGA STRONA A MUZA NO CHOĆ FAJNY TEN KAWALEK TO PROSZE CIĘ NIE SMUTAJ MI SIĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! A ten fioletowy wisior i łańcuszek- przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleee... tutaj rozłożyłaś mnie na łopatki kochana!! Ten gotycki naszyjnik jest przeepicki!! *_*
    aż mnie zatkało!
    Wszystkie projekty są ekstra! ostatnio zakochałam się w pierzastej biżuterii aTwoja do mnie przemawia jak najbardziej ^^
    Ale to sama wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczu nie mogę nacieszyć tymi Twoimi tworami. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolczyki papuga falista są bajeczne! :) uwielbiam takie zestawienie kolorów :)
    dodaję do obserwowanych, na pewno będę tu częściej zaglądać :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://versalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że sprawa z tą babeczką się wyjaśniła, bo to było naprawde nieuprzejme, wręcz chamskie takie kopiowanie. Piórka wyglądają fantastycznie, leciutko i od razu przypominają mi cieplejsze, letnie dni. Oby takich jak najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko śliczne, ale najbardziej podobają mi się pierwsze kolczyki i ostatnio naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)