Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Zimo idz już sobie...

Dzień Dobry,
dzisiaj chciałabym wam pokazać co dzisiaj tworzyłam aż do 1 w nocy ;-) Jakoś nie chciało mi się spać więc postanowiłam twórczo wykorzystać ten czas.Już mam dosyć tej zimy dlatego zapragnęłam odrobinki takich soczystych kolorów,kojarzących mi się z wiosną.Ostatnio mam słabość do motywów roślinnych.Czyli użyłam zieleni,zawieszek roślinnych i kwiatuszka z żywicy.Ostatnio jakoś się z nimi nie rozstaję.To jest chyba silniejsze ode mnie ^^Dzisiaj u mnie było -15 stopni.Jeżeli ktoś mnie przebije z tym wynikiem to współczuje ;-)
Co do Tęczowego Rozdania już mam poprawnych 14 zgłoszeń.

Jeszcze na deserek zrobiłam swój kolejny sutasz ,który zrobiłam z myślą o wyzwaniu w Kreatywnym Kufrze  na Wyzwanie o tematyce Epoki Romantyzmu


Robiłam je dwa dni,prułam je również 2 razy.Efekt wyszedł chyba nie najgorszy.To moje czwarte podejście z sutaszem.Mimo to sprawia mi to ogromną frajdę ;-) 

Nastepnie zrobiłam filcową bransoletką w kolorach błękitu,turkusu i granatowym^^
Kuleczki dostałam od Dokuś z Bloga Kredki-Zgredki
SPRZEDANA
Kolczyki Kotki ^^
SPRZEDANE

Kolczyki Flamenco

Listkowy Wisiorek
SPRZEDANE

Wisiorek z Herbacianą Różyczką
SPRZEDANE

A na koniec mam kolejną niespodziankę ;-)
Ostatnio dużo u mnie niespodzianek.
Pozwoliłam sobie stworzyć Wyróżnienie dla blogów,które są wyjątkowe.
Oczywiście po otrzymaniu tego wyróżnienia przesyłajcie je dalej.
Integrujmy się dzięki takiej zabawie i zacznijmy poznawać swoją twórczość na wzajem.
Zasady Creative Blog Award:
1.Wyróżnij 5 blogów
2.Poinformuj osoby wyróżnione o swojej nagrodzie
3.Osoby wyróżnione mogą nominowac każdego po za osobą od ,której dostały wyróżnienie
4.Umieśc wyróżnienie na bocznym pasku
5.Podziękuj za wyróżnienie ;-) 
6. opisz siebie w 3 słowach (dosłownie) ;-D
np.zakręcona,kreatywna,aspołeczna czasami :P

Wyróżniłam:

Gratuluje i życzę wszystkim udanej zabawy z wyróżnieniami ;-)
Pozdrawiam Kaori^^

13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wyróżnionych:)
    Wisior z listkiem jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)Sprawiłaś mi ogromną przyjemność tym wyróżnieniem w ten mroźny poniedziałek. Trzymam kciuki za kolczyki, bardzo mi się podobają. Sutasz to moje postanowienie noworoczne, mam nadzieję, że znajdę trochę czasu na spróbowanie swoich sił w tworzeniu tą techniką. Póki co kibicuję Twoim skarbom:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Listkowy wisiorek i ten z herbacianą różyczką są cudowne!!! Zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowna biżuteria, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh jak mi ogromnie miło:) Tymbardziej, że stworzyłas to wyróżnienie własnie m.in. dla mnie i mojego skromnego bloga:) Czuje się ogromnie wyrózniona, przeciez taka świerzynka ze mnie jeśli chodzi o blog i moją twórczość:)
    Dodam, że Twój blog był jednym z pierwszych na który jako świerza blogowiczka wchodziłam i pierwszy na jakim zapisałam sie na Candy (i wygrałam:)

    DZIĘKUJE KAORI:)

    Jak tylko znajde chwilkę - napisze o tym przemiłym wyróżnieniu u siebie (a teraz pisze post nielegalnie z pracy:)

    Buziaki
    Isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S az z tego wszystkiego zapomniałam dodac, że Twoje wiosenne inspiracje ogromnie mi sie podobaja:) a u mnie dziś było 5 na plus i.....wszystko płynie.....błoto, wszechobecne błoto!

      Usuń
  6. Też jeste za tym aby zima sobie poszła:) Biżuteria urocza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowity był ten wieczór :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworzysz przecudowne błyskotki! Wpadam tutaj dość często, i oczu nie mogę oderwać! Jest tutaj baaaaaardzo miło!!! :)Będę głosować na Bloga Roku, bo zasługujesz! :))))

    Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne rzeczy stworzyłaś:) Gratuluję wyróżnienia:) Zafascynowała mnie Lindsay:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, jakie piękny wisiorek.. skąd ja go kojarzę ? ;d
    Dlaczego usunęłaś post ? :( Chciałam na Ciebie zagłosować i co teraz ? :(((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)