Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Wyróżnienie i fakty o Kaori ;-)

Witam was,
dzisiaj pisze troszkę opóźnionego posta z wyróżnieniem od Izki z bloga Deqo-Szuflada
Bardzo Ci kochana dziękuje za docenienie mojej twórczości.Bardzo się cieszę,że Cię poznałam ^^
Tworzysz piękne rzeczy w deqo,jesteś drugą osobą która mnie inspiruje w tej dziedzinie ;-)
A oto moje wyróżnienie.



Zasady powyższego wyróżnienia:
każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  •  poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.  
7 Faktów o Kaori ^^
1.Jestem melomanką uwielbiam muzykę alternatywną,rock,folk,klasyczną i nawet metal ;-)
2.Jestem molem książkowym uwielbiam książki fantastyczne.
3.Nietypowe połączenie realistki i osoby bujającej w chmurach.
4.Kocham Japonię.Nie uważam się za Otaku,ale osobę która ma coś do powiedzenia na ten temat.Za stara jestem na latanie z przypinkami itp :P
5.Nie znoszę obcasów ;-D 
6.Kocham zwierzęta,jak już znajdę własny kąt będę miała koty,psy,kozy,konie i owce ;-D
7.Zdecydowanie wole mieszkać na wsi mimo,że szlak mnie trafia z dojeżdżaniem do miasta.
To mimo to marzy mi się dom z bali nad brzegiem jeziora w lesie ;-)
Chciałabym wyróżnić blogi za kreatywność i twórczość...

Kolejność jest przypadkowa liczy się wasza twórczość a nie kolejność cyferek ;-)
Mam nadzieję,że taka malutka niespodzianka spowoduje uśmiech na waszych twarzach^^
Kończę muzycznie i życzę kreatywnego wieczoru.

Pozdrawiam Kaori^^






12 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie. Bardzo mnie cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie ;) Kolejne miłe zaskoczenie dzisiaj :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia i dziękuje za wyróżnienie mojego bloga :*
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochana bardzo bardzo :) przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Słonko za pamięć. =*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Ci kochana za wyróżnienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Z serca dziękuję Kochana! Z siedmiu faktów, które ujawniłaś, podpisuję się pod wszystkimi :D Czyżbyś była też introwertyczką ? :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. a ty piczko, ja Cie nominowalam wczoraj do tego samego wyroznienia.foch

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolinko.. a Ty pisałaś o sobie czy o mnie ?:D:D:D:D
    Dziękuję kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję CI bardzo kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)