Obserwatorzy

czwartek, 31 stycznia 2013

Wiosno przybywaj ...

Witam,dzisiaj u mnie z zimy nie zostało prawie nic.Można powiedzieć ,ze przemieszczanie się gdziekolwiek nie obejdzie się bez pontonu.Wystarczy wyjść na 5 minut i nawet kalosze nie pomogą -.-' Chciałabym ,żeby nastał już kwiecień albo maj.Postanowiłam chociaż odrobiną radosnych kolorów i kwiatów podnieść siebie na duchu .Tak ostatnio mam jakieś słabości do kwiatów.Rozweselić sobie te pochmurne i naprawdę dołujące dni.
Przygotowałam dzisiaj dla was troszkę kwiatków i kobiecych kolorów.Sama jakoś się  nie mogę przekonać do nich ,ale może kiedyś zmądrzeje xD
Po za tym przypominam o Tęczowym Rozdaniu
Na chwile obecną mam 26 poprawnych zgłoszeń na moją nagrodę,ale zachęcam do wzięcia udziału w losowaniu głównej nagrody.Bo jest o co walczyć^^
Chcecie się zapisać ? Nie braliście jeszcze udziału w losowaniu głównej nagrody?
Nie pamiętacie zasad?Wystarczy kliknąć Tutaj ;-)
Nagroda Główna..
 Skład:
* serduszkowe ćwieki,
* zestaw stempelków
* czarny tusz, kwiatki
* taśma w trybiki
* baza albumowa w kształcie aparatu :-)


A teraz pora na moje ostatnie projekty,cóż jeden dość nietypowy i zacznę od niego.
Wisiorek z Piwonią.
Kwiatek zrobiłam sama z tkaniny ozdobiłam koralikami w kolorze miętowym oraz  śliwkowym.
Ozdobiłam łańcuszkami oraz serduszkami w jasnym złocie ;-)W środku znajduje się malutki kwiatuszek z masy perłowej .
Dynda sobie uroczo na łańcuszku kulkowym^^

 Medalion z Makami

Kolczyki z Kokardkami ;-)
 
 Obecnie relaksuje się robiąc decoupage i szykując paczuszki na wymiankę ;-)
I zbieram motywacje bo przez tą pogodę czuję się do niczego.
Kończę rewelacyjną piosenką niedawno odkrytą.
Polecam bo warto ją przesłuchać ^^
 

Pozdrawiam Kaori^^

11 komentarzy:

  1. Kochana, ależ rewelacyjne wiosenne biżuteryjne odsłony:) Kwiat - przepiękny, widze oczami aranżację jasnoniebieskich dżinsów, białej, luźnej koszulki lekko załozonej w pasek spodni i ten cudny kwiat.....
    Medalion też szalenie mi się podoba, zreszta - co tu gadac duzo - wszystko mi sie podoba. No i nagroda.....oh przydałoby sie takie cos wygrac:)
    No .....ten kwiat.....no wyczarowałas go cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pewnie już wiesz lubię kwiatki. Bardzo ładnie wyszedł ten materiałowy kwiatek. Medalion z makami jest śliczny:)

      Usuń
  2. Ja już wczoraj wyraziłam zdanie na temat kwiatka ^^
    ale się powtórzę jest świetny! :D
    Medalion z makami... chyba zaczaję się na niego by Młodej kupić xD
    Ach... Candy mnie nie obowiązuje tym razem no ale będę trzymać kciuki za innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest ten naszyjnik z piwonią :) Kwiatek wyszedł Ci po prostu idealny :) U mnie też chlapa straszna, choć śniegu jeszcze sporo zostało. Wszystkie buty mi już po przemakały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam narzekasz, a ja lubię zimę, mogłaby wrócić bo w przyszłym tygodniu w góry się wybieram... świetnie wygląda piwonia, maksymalnie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po obejrzeniu Twojej biżuterii czuć wiosne. U mnie pogoda podobna. :<
    Uwielbiam tą piosenke <3

    OdpowiedzUsuń
  6. juz zamowiony ten wisior z kwatem? ja chce gooooo!!!!!! zamawiam jak jest do kupienia :D fantastyczny!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zacznę zazdrościć, że masz tyle czasu na tworzenie! Mi zawsze brakuje, Dziś u mnie świeciło słonko więc w powietrzu troszkę poczułam wiosnę:) śliczne maki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też zimy już nie ma... ale chyba wolę taką deszczową pogodę niż brudny śnieg wszędzie... a Twoje cudeńka jak zwykle zachwycają!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)