Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

Oprócz błękinego nieba...

Witam,dzisiaj wstawiam zaległe prace ,które dość spory czas leżały u mnie czekając na premierę.
Jakoś brak czasu,aparatu,chęci i kumulacja wszystkich ważnych spraw spowodowały mój zastój.Tyle mam pomysłów do realizacji a tak mało czasu na dłubanie :<
Dzisiaj będzie skromny post,normalnie jak nie ja.A jednak.Ostatnio też mam dość robienia biżuterii ,którą można znaleźć na co drugim blogu o tej tematyce.Szukam nowych inspiracji.Cały czas się starając doskonalić moje dotychczasowe umiejętności.Obecnie mam fazę na kolor turkusowy oraz niebieski.
Tak więc powstał naszyjnik oraz moja pierwsza bransoletka w stylu Ombre.
Po za tym szykuję się na dwie wymianki oraz 2 prezenty niespodzianki ;-)
Chciałabym również podziękowac za udział w naszym rozdaniu już wkrótce wstawimy zdjęcie z główną nagrodą ;-)

Naszyjnik Niezapominajkowy
Zrobiłam koraliki w deqo ozdobiłam perełkami i zawisły na satynowej wstążeczce ;-)
Błękitna Bransoletka 
Powiem szczerze,nie przypuszczałam że może być aż tak irytująca i czasochłonna ;-D
Zrobiłam ją z błękitnych szklanych koralików i posrebrzanych elementów.
 
Kończę muzycznie,dzisiaj spokojnie i folkowo.
Atmasfera...

Pozdrawiam Kaori^^

15 komentarzy:

  1. krotko, zwiezle i na temat :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. turkusowy<3
    mnie się podoba naszyjnik ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i pomysłowe:)Aj drzemią w Tobie pokłady kreatywności:)To mi się podoba najbardziej, nie ograniczasz się jedną techniką ale poszukujesz nowych wyzwań, dlatego tak ciekawy jest Twój blog:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne niebieskości. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik, ale bransoletka też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. ...nic mi dzisiaj nie potrzeba ;)
    Śliczna biżuteria :)
    Co do piosenki.. ach lubię takie klimaty i takich długowłosych <33
    Trzymaj się kochana cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię kolor niebieski:) bardzo ładne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmmmm....mówisz, że szukasz nowych inspiracji? I że lubisz turkus i niebieski? Hmmmm.....dobrze wiedzieć:)Biżu cudna, koraliki w dequ - po prostu cudne, misterna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny naszyjnik ! Uwielbiam turkusy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno naszyjnik jak i bransoletka śliczne :) Co do koralików, które zrobiłaś to kocham niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faza na turkusowy to dobra faza! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)