Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

Miłosno mi ....

Witam was,dzisiaj chciałabym was przywitać już takim troszkę Walentynkowymi oraz eleganckimi akcentami.Ostatnio wzięło mnie na jasne złoto.Tak więc oto tym sposobem powstało kilka sztuk biżuterii właśnie z elementami jasnego złota.Oraz już nie odłącznym elementem tego święta czyli serduszkami.
Myślę ,że jakby się ktoś uparł to i na studniówkę by pasowała.
Po za tym już dużymi krokami zbliża się moja niespodzianka dla was ;-)
Jedna mega duża druga troszkę mniejsza,ale wywoła uśmiech u każdego^^
Pora na prezentacje moich ostatnich projektów.Musiałam je rozłożyć na dwa dni bo wyszedł by mi post gigant ;-D Tak wiec jutro druga część nowości.
Zgłaszam swój pierścionek na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze
 
 Pierścionek Czas na Miłość
 
Kolczyki Sutasz Serduszka
Moje 3 podejście do sutaszu w końcu zakończone i jestem z niego bardzo zadowolona.Jak to się mówi do trzech razy sztuka.I zadziałała w tym przypadku ;-)
Fakt faktem robiłam go 2 dni,ale było warto.Dziękuje mojej instruktorce od sutaszu Sarze za cenne wskazówki^^ 

 Bransoletka Amour 

 Wisiorek Serduszkowy
SPRZEDANY
 


 Bransoletka Walentynkowa 

SPRZEDANA

.Elegancki Kołnierzyk
A tutaj moje kolejne cacko,postanowiłam uszyć własnoręcznie kołnierzyk z perełkami i antycznymi dodatkami.Z testów domowych wygląda kapitalnie do sukienki jak i tuniki ;-)
Kolejna wersja kołnierzyka będzie w ćwieki ;-)
 Filcowa Bransoletka z Kokardką


Bransoletka Na Szczęście 
SPRZEDANA

 Kolczyki Romantyczki 

Uff było by na tyle z dzisiejszych nowości...
Jutro druga cześć ;-) 
Zdaje sobie sprawę z tego,że nie każdy kogoś ma.Jednak uważam,że nawet dla siebie samej można coś podarować od serca ^^
 Na koniec jeszcze chciałabym się pochwalic co dostałam nie dawno od mojej sąsiadki blogowej 
Z Sarą znamy się już chyba z 2,5 roku oczywiście wszystko zaczęło się od kolczyków ;-)
Dziękuje Ci Kochana za tak piękny prezencik i dziękuje ,że jesteś^^
Jeżeli wpadło wam coś w oko możecie to znaleźć w moim sklepiku KaoriArt Shop
Pozdrawiam Kaori^^
 


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam serduszka. Te Twoje są śliczne ;) szczególnie kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna biżuteria :)
    wszystko mi się podoba, ale tak chyba najbardziej zachwyciła mnie filcowa bransoletka z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, ale pierścionek zgłoszony do wyzwania podbił moje serce!! Jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką Walentynek ale Twoja biżu jak zawsze mi się podoba :D Napiękniejsza jest bransoletka na szczęście. Kołnierzyk też wyszedł Ci świetnie, a o sutaszu już nawet nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:) Aż dech zapiera:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria i widzę dużo nowości. Bardzo ładnie wyszły sutaszowe kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, jest i sutusz :D bardzo mi się podoba i gratuluję wytrwałości :D
    No i bardzo mi się podoba ten pierścionek, jest idealny na Walentynki ^^ Może namówię mojego Amora na coś takiego :D
    Pozdrawiam, Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tu tego:p Wszystko bardzo ładne:) No no same pochwały zbierasz:)
    Pozdrawiam cieplutko w te zimowe dni:)
    PS Jeżeli masz ochotę to przemyśl moją propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołnierzyk!! :D Nie mogę się doczekać tego w ćwieki, przyznam, że i mi taki pomysł chodzi po głowie od jakiegoś czasu ;) Zrób koniecznie!! Piękne czerwone sutasze. Ja nie umiem :(

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super jak zawsze :D pierscionek zgloszony na wyzwanie jest fantastyczny!!pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra, to czekam jeszcze dzisiaj na kolejną notkę i mam nadzieję, że coś wybiorę dla siebie :D
    Ćwieki ? <333 bransoletka z ćwiekami <333 :D:D:D:D
    2 dni ? Ło mamoo.. nie wiem czy by mi się chciało tak .. :D
    Podziwiam :)
    Trzymaj się ciepło i czekam na dzisiejszą notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawie ten sutasz wyszedł :) I znow, jaka tu roznorodnosc... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w filcowej bransoletce z kokardą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudne prace ;) serduszka , kokardki , miłośnie tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten pierścionek, powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria. Szczególnie sutaszowe serduszka ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)