Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Karnawał w Rio

Witam,dzisiaj chciałabym wam pokazać pomysł ,który powstał specjalnie z myślą o konkursie o tematyce Karnawałowej.Jakoś chyba z tydzień czasu szukałam motywacji,żeby w dwa dni je zrobić.
No cóż karnawał w Polsce raczej kojarzy mi się z małą czarną i jakimiś srebrnymi bądź złotymi elementami.
W sumie pięknie,ładnie ale dla mnie to nie było to.Luby podpowiedział mi zrób coś w kolorach.Hmmm no i w sumie głupio było nie posłuchać tej rady :-)
Zrobiłam kolczyki w dwóch stylach.Pierwszym ,którego się uczę pod okiem mojej instruktorki ze Śląska;-D 
A drugim,którym trudnię się od dłuższego czasu.
Czyli pierwszy etap to baza z sutaszowych sznureczków oraz drobnych koralików.
A druga baza antyczna i cyrkonie.
 W połączeniu wyszło takie coś ....
Kolczyki Karnawał w Rio
Połączenie sutaszu oraz antycznej bazy.Kolczyki są dość spore ,ale to tylko pozory są bardzo lekkie ;-)

Biorę udział w konkursie Firmy Manzuko ;-)
Jeżeli podobają się wam moje kolczyki i posiadacie konto na FB.
Bardzo proszę o głos ,wiele to dla mnie i mojej twórczości będzie znaczyć^^
KaoriArt na Manzuko ;-) 

Kończę muzycznie dzisiaj  będzie opening z mojego ukochanego anime Bakuman 

Pozdrawiam Kaori^^

11 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym połączeniem bazy i sutaszu ^^
    wspominałaś o nich i wiedziałam,że będą świetnie wyglądać ^^
    Już zagłosowałam a co do piosenki... wiesz,że też ich wielbię ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe. Połączenie metalowych elementów i sutaszu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się :D I wbrew pozorom baza pasuje do sutuszu, fajnie wyszło ;) Głosik już oddany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako Twoja wierna fanka, oddaję głos :)
    Mam nadzieję, że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są super, wyglądają tak "soczyście"

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyno, super to mosz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już Ci mówiłam ze są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne połączenie:) Uwielbiam małe czarne i oryginalną biżuterie do niej:) W takich kompozycjach czuje sie najlepiej:) Twoje kolczyki sa idealne na takie wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sutasz wychodzi Ci coraz lepiej! Piękne są te kolczyki, a pomysł po prostu fantastyczny :) Idę zagłosować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolczyki!! Ekstra :)
    Raz jeszcze dziękuję Ci za wyróżnienie, dzisiaj na blogu post tematyczny :)
    Pozdrawiam!

    http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)