Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Biżu Graficzne ;-)

Witam was w Nowym Roku,to mój pierwszy post od chwili Świąt.Przepraszam za tak długie zniknięcie.Niestety kumulacja buntu rzeczy martwych i jeszcze kilka dodatkowych spraw spowodowało mój totalny zastój w produkcji.W weekend na szczęście miałam w końcu czas dla siebie.I postawiłam na biżuterię graficzną,którą ubóstwiam.Chyba nadrobiłam biżuteryjnie cały ten czas w ,którym  mnie zabrakło.
Z ciekawostek szykuje już skarby na walentynkowe rozdanie i modernizuje mój sklepik.Ehh powiem szczerze droga przez mękę.Jeżeli chodzi o tą drugą sprawę;/
Paczuszki z zamówieniami oraz wygrane w moim Candy zostały już wysłane od razu po sylwestrze ;-)
Czekam tylko na odzew czy doszły całe i zdrowe.Ostatnio mam na pieńku z pocztą.Rzeczy dochodzą uszkodzone albo z  okropnym opóźnieniem nie wspominając o awizo :P
A wisienką na torcie tej całej sytuacji jest fakt,że usługi pocztowe podrożały i muszę podnieść cenę wysyłki ;/  Chyba zacznę wysyłać gołębiem pocztowym;-D

Tararara ram pora na biżu...
Komplet List Miłosny 

 Komplet Czarne na Białym ;-)
ZAMÓWIONY
 Bransoletka z Zegarkiem Vintage
 Bransoletka Love 
 Kolczyki Turkusy ;-)
SPRZEDANE
 Medalion Dziewczyna z Warkoczem na Głowie ;-)
ZAMÓWIONY
 Medalion Mola książkowego albo Okularnika ;-)
SPRZEDANY
 Medalion z Koziorożcem ;-)
Dostępne są również pozostałe znaki zodiaku;-)
 Medalion Fotografa ;-)
SPRZEDANY
Komplet Miau  
SPRZEDANY
 Serduszkowy Medalik
SPRZEDANY

Kończę muzycznie piosenką ,która wpadła mi w ucho...

Już wkrótce biżuteria walentynkowa oraz Candy ;-)
Pozdrawiam Kaori^^

19 komentarzy:

  1. jak ja kocham Twoją biżu z grafiką <3 oby więcej i więcej tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria :) Oj boleśnie mnie uświadomiłaś z tą pocztą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię tego typu biżuterię. Jest bardzo elegancka. Najbardziej podobają mi się Twoje zegarkowe grafiki. Komplecik z czarno-białą grafiką wygląda świetnie. Zdecydowanie mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. A ile kosztowałby ten naszyjnik okularnika, tylko z inną fotografią w środku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast gołębia przyślę Ci mojego psa- ostatnio uwielbia uciekać :D
    Mamo ! jakie cudowności ! Przymierzam się do biżuterii walentynkowej ... mimo, że ostatnio coś w miłość nie mogę uwierzyć, pragnę jednak coś w tym klimacie na siebie założyć :D
    Hm, mam nadzieję, że nie wykupią wszystkiego, bo nie mogę się jak na razie zdecydować co chcę( kochany budżet- wszystko na głupią studniówkę trzeba:().
    Nieważne !
    Twórz kochana dalej ! Zbieram pieniążki cały czas, więc szykuj się :D:D:D :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne cudeńka:) Napracowałaś się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przypadł mi do gustu wisiorek z serduszkami i bransoletka Love więc i mi chyba udzielił się od Ciebie już Walentynkowy klimat, dlatego będę wypatrywać candy i kolejnych prac^^
    Pozdrawiam, Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff, już myślałam, że zaginęłaś w akcji :D
    Jak zwykle biżuteria przepiękna! Tym razem wpadł mi w oko komplet Miau :3
    U mnie do Walentynek jeszcze daleko- pewnie obudzę się tak, jak przed świętami - dwa tygodnie wcześniej :D
    Obecnie pracuję nad projektem LSD, który (mam nadzieję) już niedługo pojawi się na blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne rzeczy robisz!
    Aż mi głupio, że ja z Tobą jedno candy będę organizować ;)
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię PP. =P Nie zrażaj się utrudnieniami, Twoje pomysły są bezcenne. =*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaori - cudna, cudna kolekcja.....co z tego, że długo kazałaś czekać na kolejny post.....skoro Nowy Rok zaczynasz w pieknym stylu:)
    Twoje cudeńka juz do mnie doszły, o czym wiesz, dziekuję.....tez jak tylko odnajde chwilkę to pochwalę się przed światem.....czekam na jasny dzień, by moim starym aparatem zrobic dobre fotki:)
    No i dumam......co by tu zrobic z serwetek, które mi ofiarowałaś:)
    Powiem Ci w tajemnicy ;), że ja tych swoich prac decu to mam coraz więcej, ale - co z tego, skoro nie moge ich pokazac na blogu, bo sa dla innych osób i przed wysyłką nie mogę:( dreczy mnie to psychicznie bo mam wielką chęc objawić światu moje kolejne decu-projekty, a tu niestety - trzeba czekać, zanim paczki dotrą. Ah ta poczta....
    No a powymieniac się to ja uwielbiam, to jakie chcesz ode mnie ciekawostki? ;)

    Pozdrawiam

    isza

    OdpowiedzUsuń
  12. poczta - też nie lubię :( buuuu - chyba dyliżansem byłoby taniej :(

    OdpowiedzUsuń
  13. @Oczywiście, że mogłabyś otworzyć tam swój własny straganik ! A i klientów cała masa by się znalazła. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy. ^^ Ale mi narobiłaś smaka. Najchętniej wypiłabym łyczek natychmiast, ale na wszelki wypadek pakuję walizkę na wyjazd do sanatorium, choć jutro się okaże, czy pojadę, bo bym się nie wyrobiła. =d Dniu wydłuż się trochę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna biżuteria uwielbiam taką która jest stylizowaną na starej. Taka biżuteria ma coś w sobie ...

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze fantastyczne cuda tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. JAk bajecznie i uroczo :) Lubie tu wpadac, jest zawsze na czym "oko zawiesić" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Melomanko nie lubiaca obcasow :P hehehehe, chodzilo mi o taki komplecik jak zrobilas tutaj, komplet miauu tylko ze slonecznikiem w roli glownej, albo roza...sama nie wiem, musi byc na jasnym tle i zolte lub pomaranczowe a najlepiej to cos miedzy zoltym i pomaranczowym...da sie? :D te kokardki sa giciarskie :D chce jeee!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)