Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Zimowa kolekcja Vintage ...

Witam was kochani,muszę na początku przeprosić za moją długą nieobecność.Mogę to bezczelnie zwalić na bunt rzeczy martwych..Oczywiście nie obijałam się i tworzyłam biżuterie a nawet znalazła się wizja na sesję zdjęciową,którą opublikuję jutro.Na moim koncie na Fb uchyliłam rąbka tajemnicy.Oczywiście to już tylko dla ciekawskich :P
Po za tym ogarnęłam w końcu wymianki świąteczne ,które niedługo wylecą w świat ;-)
Chciałam jeszcze wam wspomnieć o moim małym osiągnięciu jakim jest nawiązanie współpracy z przesympatycznym sklepem Retro Koralik
Stworzyłam również nową zakładkę pt."Współpraca". Jeśli ktoś ma ochotę nawiązać takową ze mną albo z ciekawości zajrzeć to zapraszam.
Jak już zauważyliście blog miał malutki zabieg kosmetyczny. Chciałabym podziękować Kasi z bloga "Wymień się" za ponowny remont mojego bloga.Ona zawsze wie jak trafić w mój gust.Kasiu paczuszka jutro do Ciebie wylatuje. 
Również chciałabym podziękować za zapisywanie się w moim Candy.
Miło jest  witać kolejnych fanatyków moich chorych pomysłów ^^
Mam dla was bardzo ciekawą wiadomość.Do Candy dorzucam wisior ,który opublikuje jeszcze przed losowaniem.
Dobra wystarczy mojego ględzenia bo was zamęczę.Czas na pokaz mojego biżu...

 Kolczyki Zegary z Kukułką
SPRZEDANE

Kolczyki Drink Me...

Bransoletka Cookies

 Bransoletka Zegar

 Bransoletka Home Sweet Home

 Bransoletka z rękawiczkami ;-)
ZAMÓWIONE

Kolczyki Reniferki

 Kolczyki Choineczki

 Spinki do włosów 
ANTYCZNA SPINKA ZAMÓWIONA

 Pierścionek ażurowy z grafitową różyczką

 Kolczyki Matrioszki
ZAMÓWIONE

 Kolczyki Słoniki Szczęścia

 Zakładki do książki
ZAMÓWIONE
 Wisiorek z Jaskółką

 Komplet z Damą
ZAMÓWIONY

 Komplet z Czachą
ZAMÓWIONY


Cóż można powiedzieć ,ze nadrobiłam zaległości za te wszystkie ciche dni na moim blogu.
Jeżeli coś wam wpadło w oko zapraszam do zakładki "Mój Sklep".
A jak tam u was przebiegają prace nad rękodziełem,projektami itp?
Posiadacie jakiś złoty środek na zachowanie porządku w pracowni?
A może macie jakieś propozycje na biżu?
Piszcie śmiało ;-)
Pozdrawiam Kaori^^




5 komentarzy:

  1. Widzę, że jednak sporo się napracowałaś. Każdy znajdzie coś dla siebie. Pojawiły też się biżutki świąteczne. Jestem pod dużym wrażeniem. Może długo Cię nie było ale ten czas spędzony był twórczo. Wszystko piękne, jednak mam też swoich faworytów. Są nimi: bransoletka z rękawiczkami, wisior z jaskółką oraz spinki do włosów. Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ! Jak dobrze, że się odezwałaś :)
    Nie przejmuj się, ciche dni są czasami potrzebne.Co do Twojej cudownej twórczości... nie skłamię jeżeli powiem, że się ślinię jak mój pies na widok głupich kostek do zębów (dentasic ?), muszę go wziąć na odwyk.
    Chciałabym mieć taki dar jak Ty .. nie musiałabym chodzić i szukać idealnej biżuterii ;D
    Pozdrawiam cieplutko ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. woooooooow, gratuluje rozwoju :D:D
    super bizu robisz, ja je uwielbiam, zwlaszcza komplet z dama mnie urzekl....:D
    jeszcze tysiaca sukcesow zycze :D i pozdrawiam gotaco :D goraco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczne te kosmetyczne zmiany na blogu. Coraz ciekawsze masz projekty. Moimi faworytami są te ze świątecznymi kotywami. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wszystko co zrobiłaś jest piękne i dokładnie zrobione :) Zmiany na blogu mi się podobają :) Gratuluję współpracy i życzę kolejnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)