Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Retro Drobinki...

Witam wszystkim,na początku chciałabym powitać nowych czytelników.Cieszy mnie to,że z chęcią mnie odwiedzacie i zostawiacie miłe słowa.Również doszły mnie słuchy ,że już dwie paczuszki wymiankowe dotarły i dziewczyny są zadowolone.Kamień z serca mi spadł Bo okropnie się martwiłam czy się spodobają.
Obecnie pracuje już tylko nad dwoma pozostałymi paczuszkami i nad nowymi projektami.
Postanowiłam spróbować różnych technik robienia biżu.Może już niedługo zobaczycie jakieś inności.Ostatnio bardzo podobają mi się mini ceramika.Musiałam koniecznie spróbować zrobić coś z tej dziedziny.Metoda prób i błedów nawet udało mi się stworzyć domowej roboty liquid ,który stwarza imitacje np herbaty i pozostałych płynów wypełniając ceramikę.
W końcu nauka nie poszła w las...
Dzięki temu powstały moje pierwsze kolczyki ...

Filiżanki z herbatką i cytrynką
ZAMÓWIONE
Zrobiłam jeszcze dequ...
Coś dla Kociar .

Kotkowe Wkrętki

 i zwolenniczki psiaków w końcu się doczekały ...
Pieskowe Wkrętki

A na koniec moja duma.Uwielbiam takie oryginalne grafiki do biżu.A ta skradła mi serce...
Chyba sama stworzę serie własnych grafik do biżuterii ;-)
Pierścionek Panna z Różaną Głową

Na dniach postanowiłam stworzyć blog,który będzie mekką projektantek różnych dziedzin z całego kraju.Obecnie trwają narady między już ustalonymi adminami jak będzie wyglądało zarządzanie.I jeszcze ostatnie dwie najważniejsze sprawy zebrać skład i wybrać nazwę.Może wy macie jakieś pomyły na nazwę ?

Kończę dzisiaj muzycznie....


Pozdrawiam Kaori^^

7 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne, jak zawsze :) A pierścionek po prostu skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria. Jestem pod dużym wrażeniem ceramicznych filiżanek. Rozwijaj się w tym kierunku, bo pięknie Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czułam, że caramika wisi w powietrzu. ^^ Make more. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten pierścionek :D pozdrowienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, a herbatki super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten kot z psem. Ja bym nosiła po jednym na każdym uchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te mini filiżanki wyglądają fantastycznie! To świetny pomysł, by wykorzystać taką mini porcelanę :) Całym sercem jestem za tym, aby było takich więcej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)