Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2012

Wyniki Candy...

Witam was,

na początku chciałabym wam podziękować za tak liczny udział w moim Candy.
Losowanie odbyło się metodą tradycyjną.Moim pomocnikiem w przygotowaniu rozdania była moja najlepsza kumpela Miruko,która miała oko na przebieg losowania oraz pomogła w robieniu zdjęć.
Mam nadzieje,że nie które osoby pozostaną ze mną na dłużej po ogłoszeniu wyników;-)
Dzięki temu rozdaniu poznałam masę świetnych osób,które tworzą cuda.
Bardzo się cieszę z tego faktu i dlatego niedługo ogłoszę swoje kolejne rozdanie.
Przypomnę jeszcze raz nagrody ;-)
Przygotowywanie losów...
losy znajdują się już w maszynie losującej..
w losowaniu pomagał mi mój asystent Milord ;-D
następuje zwolnienie blokady...
i zwycięzcą zostaje...
Moje gratulacje dla zwycięzcy ^^
Pozostałym osobom dziękuje za udział w moim Candy i zapraszam na następne ,które ogłoszę pod koniec października ;-)
Pozdrawiam serdecznie Kaori^^


24 komentarze:

  1. Świetna sesja zdjęciowa. Pozdrowienia dla twórców. Podziękowania za zabawę i wielka zachęta do organizacji kolejnych. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to mnie wcięło! Dziękuję bardzo za wylosowanie mnie i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowo zrobione :)
    gratuluje :>
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Asystent Milord najfajniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! :)
    Dobrze, że miałaś asystenta Milorda, bo inaczej by się nie udało :D
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Weszłam tutaj przez przypadek i już zostanę ;)
    Obserwuje ;*

    Mogłabyś wejść do mnie i ocenić ? Dopiero zaczynam

    http://leniak97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarze, dziękuję za zabawę i oczywiście pozostaje mi czekać na kolejną :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje zwyciezczyni i pozdrawiam Milordzika ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. alez nie moge przezyc tych kocich kolczykow.....:S sa przepiekne!!!;D

    OdpowiedzUsuń
  12. odebralam twoja wiadomosc,jest bardzo interesujaca..:D moge sie zapytac ile by mnie to kosztowalo?

    OdpowiedzUsuń
  13. napisalam ci maila,widocznie nie doszedl,nieszkodzi..:D ok,zamawiam je :D gdzie ci przesle kasiure i na kiedy beda gotowe? i gdzie ci napisze moj adres?ale kociaki chce takie same jak te z candy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko oczy zielone zieleniaste ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ok,w takim razie czekam az mi napiszesz twoje namiary,zeby ci wyslac piniondze ;D wiooo ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ok,odebralam i tez ci napisalam maila ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ps.my kociary musimy sie trzymac razem...zatem proponuje ci
    http://magicznakartka.blogspot.it/2012/09/rozdajemy.html?showComment=1347025093144 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulację... szkoda że wcześniej nie spotkałam twojego bloga świetnie jest tutaj:)

    obserwuję i zapraszam:)
    http://efffastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)