Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Wymiankowy dzień...

Dzisiaj dostałam dwie paczuszki od Ani  z wiatrem i pod wiatr oraz Ani z Sosnowego gaiku.

Nie spodziewałam się,że tak szybko dostanę od was paczuszki.
A mina listonosza ,który nie mógł zostawić mi jak zwykle awizo-bezcenna ;-D
Ogółem jestem mile zaskoczona.Dostałam od dziewczyn same śliczności.Wszystko mi się bardzo podoba i wszystko się przyda.Jak już wiecie robię biżuterię dla innych,ale uwielbiam kiedy ktoś mi też coś zrobi.zawsze noszę takie rzeczy z dumą.
Zacznę może od Ani z Z wiatrem i pod wiatr. Polecam wszystkim jej bloga.Ania jest wszechstronnie uzdolniona.Zajmuje się scrapkami,decoupagem,szyciem oraz jak trzeba to upiecze nawet  ciasto malinowe ,które uwielbiam;-) 
Paczuszka od Ani...
Pan Sówka skradł mi serce nazwałam ją Kazik , stoi sobie teraz przy mojej lampce nocnej i ładnie pachnie.Normalnie szczęka mi opadła takie serducho mi ładne uszyłaś od razu zawisło na oknie(moje zdolności krawieckie przy Twoich to pan Pikuś).W sumie u mnie na parapecie w pokoju wszystko jest ;-D Dziękuje Ci kochana,teraz mam okres urodzinowy  papeteria i karteczka się przydadzą^^ 

A tutaj moje przydasie dla Ani..
W środku znajdują się kolczyki oraz różne przydasie;-)

Teraz pora na drugą paczuszkę od drugiej Ani Z sosnowego gaiku .
Od Ani dostałam śliczne serwetki,piękne korale oraz świecznik wykonany w decoupage oraz karteczki.Jak już wcześniej wspomniałam  bardzo mi się teraz przydadzą^^
Zapraszam do Ani na bloga zajmuje się decopagem.Jest bardzo uzdolniona i robi decoupage na dosłownie wszystkim;-) Bardzo Ci dziękuje kochana za paczuszkę.
To co wysyłałam Ani zostanie jeszcze tajemnicą ;-) Poczekam aż do niej dojdzie paczuszka.

Dziękuję wam dziewczyny i mam nadzieję,że w przyszłosci to nie będzie nasza ostatnia wymianka.

Jeszcze wam pokażę wstępny wygląd mojego kuferka na różności.
Mam dużo drobnych suwenir  czyt.biletów do kina,biletów na koncerty,ulotek itp z moich pierwszych randek z moim lubym.Dlatego postanowiłam zamienić stary koszyczek na nowy większy kuferek gdzie pomieści nasze wspomnienia ;-) Pracuję obecnie jeszcze nad środkiem,który wymaga dużo pracy.

Pozdrawiam Kaori^^

9 komentarzy:

  1. Taki kuferek na pamiątki jest bardzo dobrym i efektownym pomysłem.
    Cieszę się, że paczuszka tak szybko dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te wymianki macie;D
    jak ktoras sie w najblizszym czasie przeprowadza do kraju makaronem pachnacego to ja sie pisze na wymianki...:D
    wszystko doszlo calo i zdrowo?balam sie ze moze te 5 e sie gdzies "zgubia" po drodze...:D:D
    juz sie nie moge doczekac kocurkow;D;D;D
    oczywiscie wszystkim sie pochwale nimi na blogu i fb...:D:D
    hahaha;D
    dziekuje;D i jeszcze raz przepraszam za te moja ulotke-widac ze nie mam doswiadczenia w wymiankach..;S

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci, kochana, z całego serducha za inspirująca wymiankę. =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie pozbierać sobie takie różne pamiątki w kuferek :) i po czasie pooglądać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pudełeczko to i ja bym chciała mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaorina ty sie chyba nie obrazilas za tego "lizusa",co?....bo sie nie odzywasz...?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)