Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Otwarcie Kaori Shop ;-)

Witam was,

dzisiaj postanowiłam otworzyć nową zakładkę pt. Sklepik.Dzięki niej w łatwy i przyjemny sposób.Będziecie mogły zobaczyć aktualizowane nowości,przeceny,promocje  itp.
Trochę to było niesprawiedliwe z mojej strony dla osób nie posiadających kont na portalach społecznościowych.A chciałyby kupić moją biżuterię.Wstawiając biżuterię na bloga bardzo często była już zamówiona.Niestety nie robię masowo biżuterii i każdy projekt jest inny.Dlatego bardzo szybko się rozchodzi.Na blogu też nie chciałam robić takiego bazaru z cenami itp.
Jednak uważam,że w zakładce obok nie będzie to psuło wyglądu bloga.
Mam nadzieję,że nowy pomysł się przyjmie i ułatwi to nam współpracę ;-)
Dzisiaj wstawię zaległe pracę.Już nie mogę się doczekać paczuszki z nowym towarem.
Mam dużo nowych pomysłów.Jeszcze uchylę rąbka tajemnicy już niedługo pojawi się "coś" dla kociar i zwolenniczek psiaków ^^ 
 A teraz czas na moje ostatnie prace...

  Kolczyki Lawendowe

Medalion z Motylkami

Medalion Jaskółka

Aha jutro wysyłam ostatnią paczuszkę wymiankową dla Misi i Ani.

Kończę muzycznie...
 
Pozdrawiam serdecznie Kaori^^








4 komentarze:

  1. Życzę Ci jak najbardziej udanego startu sklepikowego:)
    Bardzo ładna biżuteria. Zastanawiam się na jakiej botanicznej książce sfotografowana:)
    Kokardka przy medalionie jest po prostu śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) chętnie będę zaglądać w tę zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie kochana :) ja póki co nic nowego nie tworzę, muszę odzyskać mój wolny czas...
    a w ogóle co słychać?

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze zyczenia z okazji otwarcia zakladki sklepikowej ;D;D
    duzo weny i klientow zycze no i oczywiscie ja takze bede na pewno tam zagladac..::D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)