Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Buszująca w pomysłach.

Witam,
dzisiaj wrzucam tak jak obiecałam zaległe prace.Ostatnio oprócz biżuterii mam wiele pomysłów na rysunki.Już bardzo dawno nie sięgałam po ołówek.Muszę się pochwalić za namową koleżanki z DA wysłałam swoje prace do mojego guru Jakuba Ćwieka.Po krótkiej konwersacji wysłałam swoje prace i teraz czekam na decyzje.Czy opublikują moje szkice Lokiego na fanpage'u.
Więc trzeba trzymać kciuki ,żeby się udało.Po za tym dziękuje małej grupce osób za wzięcie udziału w moim Candy ;-)  Już powoli obmyślam jak będzie wyglądało losowanie.Również zabrałam się za projektowanie medalionu niespodzianki;-) Po za tym już niedługo pojawią się nowe wzory do medalionów.
Z ciekawostek dodam jeszcze ,że wprowadzę biżuterię w stylu Steampunk ;-)
Ostatnio trochę zaniedbuje blogowych sąsiadów ,ale cały czas siedzę na walizkach i podróżuje sobie po Polsce.Obiecuje ,że niedługo wszystko nadrobię^^
To by było na tyle o mnie.Teraz pora na moje biżu.
Aha zapomniałabym dzisiaj wysłałam paczuszki z zamówieniami.
Już niedługo wymianka z Sarą ^^
Ażurowe Serduszko
łańcuszek ok 100cm,wygodne zapięcie,serduszko jest wielkości ok 4cm,kolor antyczne złoto
SPRZEDANE


Pocztówka
Bransoletka z plecionego beżowego rzemyka,regulowana,3 zawieszki.

SPRZEDANA
Hippie 2
bransoletka z pleciona z eko skórki,regulowana,ozdobne zapięcie i końcówki plus zawieszka o wielkości 2cm.

SPRZEDANA 
Motylek
Bransoletka z plecionego czarnego rzemyka,regulowana.

NIEDOSTĘPNA CHWILOWO
 Kolczyki Zegary
szklane kaboszony w środku znajduje się motyw z zegarem.
wielkość oczka 1,5 cm,bigle zamykane.

SPRZEDANE 
 Kolczyki Skrzydełka
 SPRZEDANE
 Komplet z błękitnymi kwiatuszkami.
SPRZEDANE
Pozdrawiam Kaori ;-)

1 komentarz:

  1. ja jeszcze dziś skoczę chyba na pocztę wysłać Ci cudo :) moje praktyki troche wysysają ze mnie czas i energię ale ładuję się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)