Obserwatorzy

niedziela, 24 czerwca 2012

Twórczy poranek.

Witam,
dzisiaj jakoś nie mogłam dłużej spać mimo,że jestem nocnym stworzeniem i położyłam się spać o 1 w nocy. Tak więc przy nudnej niedzieli postanowiłam zrobić coś pożytecznego i zrobiłam kilka par kolczyków,które cieszyły się największym wzięciem.Dziewczyny macie kolejną szanse zakupić je do swojej kolekcji.Z tych lepszych wieści zamówienia nie ulegają przesunięciu i wszystko zostanie wysłane na czas;-)
Co do nauki nie jest źle.Myślałam,że będzie gorzej.Jednak znając mnie dzień przed egzaminem będę chodzić po ścianach ze steru ;-D Jestem bardzo ciekawa ile dziewczyn z Olsztyna albo w jego okolicach zajmuję się robieniem biżuterii?Może byśmy się kiedyś zgrały i razem otworzyły jakiś stragan z naszymi wyrobami?
Dobra tyle o mnie teraz pora na kolczyki ;-)
Powrót Nutek 

Kolczyki dla artystki ;-)

Pan Wąsik i Pani Usta ;-)
kolczyki deco,lakierowane,wymiary 2cmx2cm

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)