Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

Passion

Witam,dzisiaj wstawiam swoje nowe projekty.Mam nadzieję,że się wam spodobają.Ostatnio się zastanawiam czy nie zacząć udzielać wskazówek w robienia np.decouapu albo biżuterii dla początkujący.Teraz kiedy już wszystkie egzaminy mam pozaliczane mogę się zając prowadzeniem bloga.
Wczoraj po otworzeniu paczuszki z zamówieniem nie mogłam się oprzec i od razu usiadłam do kręcenia biżu.I powstały oto takie cudeńka.
Sekretnik SerduszkoSPRZEDANE
Wielkość serduszka to 4,5 cm,w środku można wkleić zdjęcie.
Kolor posrebrzany,długość łańcuszka ok 120 cm.
 Baletnica
wisiorek antyczne złoto,łańcuszek ok 100 cm długości.

SPRZEDANA
 Wisiorek z motylkiem.
antyczne złoto,łańcuszek ok 100 cm długości,w medaliku znajduje się szklany kaboszon z motywem kwiatowym;-)

SPRZEDANY
 Artystyczne ;-)SPRZEDANE
 Piórka.
SPRZEDANE
 Błękitne Kwiatuszki ;-)
Bigle zamykane,antyczne złoto ,kamee z żywicy ;-)

SPRZEDANE
 Portmonetka z koniczynką;-)
rzemyk beżowy,zawieszki i zapięcia antyczne złoto,bransoletka regulowana.

SPRZEDANA
Nutki zamknięte w szklanym kaboszonie.
Bigle zamykane,antyalergiczne,kolor antyczne złoto.
  SPRZEDANE

 Wieża Eiffla.
Szklany kaboszon z motywem wieży Eiffla.
Zawieszka malutka koniczynka z perełką,długość łańcuszka ok 120 cm.Kolor antyczne złoto,wygodne zapięcie.

SPRZEDANA
 Pozdrawiam ;-)

1 komentarz:

  1. oj chyba się umówimy na jakąś wymiankę :) zamówię sobie coś u Ciebie a ja zrobię coś dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)