Obserwatorzy

czwartek, 14 czerwca 2012

Life in a Bottle ;-)

Witam,ostatnio mam masę nowych pomysłów.Od kilku dni  non stop coś projektuje.Oprócz biżuterii mam dwa spore zamówienia w decoupage.Zapowiada się bardzo pracowity tydzień.
Dzisiaj zaprojektowałam buteleczki.Od zawsze podobały mi się drobne elementy zamknięte w butelce.Uważam ,że są bardzo urocze.Po za tym zmieniłam sposób robienia zdjęć.Znudziło mi się białe tło.
Pora,żeby biżuty miłay profesjonalną sesję.Po za tym dobre zdjęcie jest połową sukcesu;-)
Już niedługo wstawię sesję zdjęciową reklamującą moje wyroby.
A oto co dzisiaj stworzyłam.
Buteleczka z ciasteczkami.
Wielkośc buteleczki to ok 4cm.
W środku znajdują się ciasteczka z modeliny.
Ozdobiłam ją łyżeczką i zawieszką ciasteczkową w kolorze antycznego złota.
Długość łańcuszka ok 100cm.

SPRZEDANY

A oto moja druga buteleczka.
Piórko w Butelce
Wielkość buteleczki to ok 4cm.
W środku jest białe piórko.
Ozdobiona posrebrzanymi zawieszkami oraz kokardką.
 Długość łańcuszka ok 100cm.
  Mam nadzieję,że się wam spodobają.
Pozdrawiam ;-)

2 komentarze:

  1. Karola, wyobraź sobie że chwyciłam dziś za telefon i chciałam do Ciebie zadzwonić żeby o coś zapytać i nagle zdałam sobie sprawę że przecież nie mam Twojego nr telefonu :P
    ja sobie od Ciebie jakiś wisior z grafiką zamówię bo podobają mi się ogromnie :)
    a powiedz mi jeszcze jak długo po mailu informującym z beads ze wysłali Ci paczkę była u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może ja poproszę coś z motywem ważki bo to dla mnie takie fajne i magiczne stworzonka :)

      Usuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)