Obserwatorzy

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Decoupage

Witam,dzisiaj wzięło mnie na zrobienie kilka przedmiotów w decoupagu.
Dostałam również dzisiaj swoją nagrodę ,którą wygrałam w Candy u Iwonki.
Bardzo Ci dziękuje,serwetki i papier ryżowy są świetne.Już jedną wykorzystałam do oklejenia doniczki.
Niestety zdjęcia w nie najlepszej jakości ,ponieważ lustrzanka jest u mojego lubego.
Zaczęłam się zastanawiać nad ogłoszeniem Candy.I już są pierwsze projekty na nagrodę.
A oto moje dzisiejsze cudeńka.Butelkę zrobiłam specjalnie dla mojego brata.Pewnie się za głowę złapie i nie uwierzy że to jest zwykła butelka po piwie ;-)
a tutaj moja nowiutka doniczka ozdobiona serwetką wygrana u Iwonki ;-)
Pozdrawiam w następnym tygodniu pojawią się nowe biżuty w stylu vintage.
Pozdrawiam;-)

1 komentarz:

  1. No proszę, nie sądziłam, że tak szybko zabierzesz się pracy z serwetkami... super :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)