Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Wyniki Różanego Candy ;-)

Witam,dzisiaj chciałabym ogłosić wyniki Candy.Jestem bardzo zadowolona tym razem dużym zainteresowaniem z waszej strony.Poznałam kilka bardzo sympatycznych  osób z którymi na pewno będę kontynuować znajomość;-) Na początku myślałam,że nikt nie zapiszę się do mojego konkursu.Jednak bardzo miło się rozczarowałam.Przejdźmy już jednak do samego losowania i ich wyników ;-)
Przypomnę nagrody.
Pierwsza nagroda w losowaniu to:
Druga to  nagroda publiczności  :

A oto lista uczestników ;-)
A oto moja maszyna losująca ;-)
Następuję zwolnienie blokady ...
Losujemy ....
Pierwszą nagrodę otrzymuje...

Lapappilon ;-D Gratuluje wygranej i proszę wysłać swój adres na mojego maila kaori28@wp.pl
Co do drugiej nagrody bardzo długo zastanawiałam się kogo mam wybrać.Bo miałam do wybrania aż 3 osoby,które  zdobyły moją sympatie.
W końcu zdecydowałam ,że druga nagroda powędruje do Miruko.
Jednak dwie pozostałe uczestniczki czyli Sara(Inspiracje-Kombinacje) i Mata (Far.focli)   też nagrodzę kolczykami deco ;-)
Serdecznie dziękuje wszystkim za udział w Candy i śledzeniu moich losów ;-)
Już niedługo ,a już w następnym tygodniu ogłoszę Morskie Candy ;-)
Pozdrawiam ^^



9 komentarzy:

  1. Czemu nie wszystkie osoby wzięłaś pod uwagę przy głosowaniu :( Nie ma mnie na liście do losowania, a taka fajna nagroda, ech... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przepraszam,ale dzisiaj już nie sprawdzałam wpisów tylko wstawiłam szybko po pracy losowanie.Za tydzień ogłoszę kolejne Candy.Proszę się nie zniechęcać i pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom:)) naprawdę fajne nagrody:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie ;) dziękuję ślicznie za uwzględnienie mnie :D i gratuluje zwycięzcom głównych :D ja właśnie dzisiaj próbuje pomalować bazy farbą akrylowa - i co? cała jestem ufarfoclona farbą :D no i wszystko dookoła :D coś czuję, że nie wyjdą tak jakbym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o, ale się cieszę ;) u mnie też niedługo Candy ;) chociaż właściwie to może już dziś ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. woooooooooooooooow'!
    I am so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla koleżanki co wygrała główną nagrodę ^^
    Ja o zawsze ostatnia muszę się obudzić ale wiesz już jak mi się bransoletka podoba^^ heheh :D:D
    Dziękować :*

    OdpowiedzUsuń
  8. the packet has arrived
    beautiful
    really like
    thank you
    when will my time, I will upload images
    many kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)