Obserwatorzy

czwartek, 17 maja 2012

Wymianka z Martą ;-)

Witam,dzisiaj dostałam paczusie od Marty.I jak ją rozpakowałam to szczęka mi opadła.
Dziękuje Ci Martuś tyle pracy włożyłaś w przygotowaniu dla mnie takich super rzeczy.No i dziękuje Ci serdecznie za wszystkie przydasie.Jeżeli będziesz potrzebowała czegokolwiek to pisz śmiało.Postaram się Ci pomóc.Oczywiście chciałabym polecić blog Marty bo robi naprawdę cudeńka ,które warto docenić.
http://far-focle.blogspot.com/
A oto moje przydasie dla Marty ;-)

Przydasie od Marty ;-)
A na koniec moje dzisiejsze cacuszko.Prezent na imieniny dla znajomej;-)  ADOPTOWANY


Musze przyznać ,że  z czasem deco co raz lepiej mi wychodzi.Dziękuje jeszcze raz Martuśce za wymiankę i polecam się na przyszłość.Teraz zabieram się za produkcję nowej letniej biżuterii oraz zbieram przydasie na wymiankę z Asią ;-) Od jutra aż do poniedziałku zawieszam pracę bo rozpoczynam imprezowanie na Juwenaliach^^Aha zapomniałabym jeśli znacie jakiś fajny sklep internetowy z ładnymi kartkami lub papierami ozdobnymi to dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. Cieszę się, że się podoba :D Mogę podkraść zdjęcie? Bo mi coś aparat szwankuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. po dluzszym zastanowieniu sie jednak nie mialabym cierpliwosci do decou na dzien dzisiejszy, ale cholernie podoba mi sie to jaki to daje efekt, widzialas koraliki z wzorami decou? dla takich bylabym w stanie sie poswiecic i sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)