Obserwatorzy

poniedziałek, 14 maja 2012

Tea Time ;-)

Witam!Dzisiaj wrzucę trochę biżutów ,które nie dawno zaprojektowałam.Ogólnie ostatnio coś mnie łapie przeziębienie i humor mi nie dopisuje.Przynajmniej robienie biżuterii mnie w jakiś sposób odpręża i jakoś dzięki temu daję radę przetrwać.W tym tygodniu oczekuje dwóch paczuszek z wymianek.Już nie mogę się doczekać.Mam nadzieję,że i moje przydasie wam się spodobają.Od środy będę musiała zawiesić produkcję, odpisywanie na maile i wysyłki aż do poniedziałku.Bo zaczynają się u mnie juwenalia i nie będę miała do tego głowy^^
Dobra tyle o mnie a teraz pora na moje biżuty.
Tea Time 
Imbryczki na herbatkę zrobione z antycznego złota.Ozdobione perełkami.Bigle antyalergiczne.

Pierścionki 
Regulowane,ozdobione kaboszonem z żywicy ;-)
TYLKO RÓŻOWY JEST DOSTĘPNY


 Antyczne kolczyki z kaboszonem. SPRZEDANE
 Kolczyki wykonane z antycznego złota.Bigle zamykane,antyalergiczne,kaboszon szklany.
Bransoletka z drzewkiem
Bransoletka z zawieszką z drzewkiem,sznurek woskowany,regulowany.
NIEDOSTĘPNA


Wisior ze szklanym kaboszonem SPRZEDANY

 Medalik i łańcuszek kulkowy kolor antyczne złoto.Długość łańcuszka ok 100 cm.
Kaboszon szklany.Wygodne i regulowane zapięcie.


Dzięki ludziska za odwiedziny i udział w moim Candy ;-)
Pozdrawiam^^



4 komentarze:

  1. kyaaaa... jakie ładne... imbryczki są urocze i powiem Ci że pierścionków to ja nie lubię nosić ale podobają mi się te które widzę^^ wisiorek jest śliczny no i drzewko ^^ lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne =) też zajmuję się wyrobem biżu =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ;) Zazdrosze talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesyłka wysłana dwa dni temu - więc moze już jest u Ciebie? do mnie dotarła ta od Ciebie - cudowne kolczyki :) A te sześciany to gotowe koraliki? bo takich jeszcze nie widziałam :) Zdjęcie wstawię na swoim blogu jak dotrze przesyłka do Ciebie :) Mam nadzieję, że cie nie rozczaruję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)