Obserwatorzy

czwartek, 24 maja 2012

Pracowity Dzień.

Witam,dzisiaj miałam dzień pełen pracy.Musiałam przygotować wysyłki,zamówienia i zrobić prezent dla znajomej na wesele.Po za tym chciałabym wam wszystkim podziękować za to,że odwiedzacie moją stronkę,kupujecie moją biżuterie i mobilizujecie do działania miłym słowem.Wiele to dla mnie znaczy i napędza do tworzenia nowych tworów;-)
Już jutro wyrusza w świat paczuszka dla Lappapilon i wymianka z Asią.A w poniedziałek nagrody pocieszenia  dla pozostałych dziewczyn.
Tyle o mnie a teraz się pochwale moim dzisiejszym dziełem^^

Moja znajoma zamówiła sobie u mnie decoupage na hiszpańskim winie ,które ma być dodatkowym  prezentem weselnym dla Młodych;-) Nie chciałam jakoś ozdabiać butelki w jakieś gołąbki i obrączki bo to trochę takie jednorazowe.A cel był taki ,żeby prezent nie był banalny i jednorazowy.
To moje pierwsze tego typu zamówienie weselne.
Mam nadzieję ,że Młodym się spodoba i życzę im wszystkiego dobrego na nowej drodze życia.
A tutaj paczuszka ,która jutro wyrusza dla Evy do Serbii ;-)
A jutro pakuje wszystkie wysyłki w moją torbę i lecę na pocztę ;-)

Pozdrawiam^^

5 komentarzy:

  1. swietna butla ;) sama bym się ucieszyła z takiego prezentu - lepszy niż kwiaty - które zwiędną po dwóch dniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Martuś ;-) No właśnie uważam,że to nie głupi pomysł do koperty czy jako dodatek do jakiegoś większego prezentu.A kwiaty są ładne ale na krótko mete:P

      Usuń
  2. no no, faktycznie prezent pierwsza klasa :) ja jutr tez wybieram sie na wesele ale tak fajnej butelki nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka będzie! Też decoupageuję na pełnych butelkach. Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnaaaa... ja tez będę mogła taką dostać jak będę brała ślub?? xDD
    Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)