Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

Nowe biżu

Dzisiaj tak jak obiecałam wrzucam nową dawkę biżutów ;-)
No i muszę się pochwalić dostałam pierwsze płatne zlecenie na deco więc już niedługo wstawię zrobione zamówienie.A teraz pokażę wam co wczoraj wykombinowałam.Do ceny biżuterii należy dodac ok 3zł za wysyłkę.Po pewnym czasie dla znajomych wysyłam za free ;-)
Pudrowa różyczka
Pierścionek z koboszonem z żywicy w kolorze pudrowego różu.Pierścionek jest  koloru antycznego złota,regulowany.

SPRZEDANY


Alicja w krainie czarów. SPRZEDANA
Bransoletkę zrobiłam na lince jubilerskiej,składa się ze szklanych koralików,zawieszek,łańcuszka i karabińczyka w kolorze antycznego złota.
Zegarki SPRZEDANE

Skrzypce  ADOPOTOWANE

Pocztówka z podróży.SPRZEDANA
Łańcuszek kulkowy w kolorze antycznego złota wraz z dwoma zawieszkami.Pocztówką  z napisem
"I love You" oraz rowerkiem trójkołowym.Proszę zwrócić uwagę jak dokładnie i misternie są zrobione zawieszki.Normalnie uwielbiam je są takie urocze i dopracowane w każdym detalu ;-)Długość łańcuszka ok 40 cm


Chciałabym jeszcze podziękować za masę miłych słów i komentarzy ,które mnie tylko zmobilizowały do dalszego działania.Mimo ,że tak krótko jestem tutaj z wami to poznałam już kilka bardzo symaptyvznych osób. Dzięki ,że jesteście ;-)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;-)

1 komentarz:

  1. jakie urocze doprawdy^^ strasznie podoba mi się ten łańcuszek^^ i zegarki i wszystko:D zacnie Karolu wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)