Obserwatorzy

niedziela, 20 maja 2012

List w butelce ;-)

Witam! Po udanej Kortowiadzie.Pora na biżuty,Już od wczoraj miałam wizję na wisiory w troszeczkę  innym stylu niż zwykle.Jeżeli ktoś lubi dobrą muzykę i zabawę to zapraszam w następnym roku na Olsztyńskie Juwenalia czyli Kortowiadę ;-) Teraz został mi jeszcze Woodstock do zdobycia.Mam nadzieję ,że w tym roku uda nam się zorganizować wyjazd.Tyle było by o mnie teraz kilka słów o biżu.
Pierwszy wisior zrobiłam dla kumpeli do kompletu z nutkami.
Sama nutka nie wyglądała zbyt atrakcyjnie więc postanowiłam ją trochę stuningować ;-)
SPRZEDANA


 A tutaj mój nowy projekt wisiora,który siedział mi w głowie od wczoraj.
List w butelce  SPRZEDANY
Szklana buteleczka z liścikiem w środku ozdobiona kokardką i serduszkiem z napisme 'amore'
Łańcuszek kulkowy długość ok 100 cm z wygodnym zapięciem.
cena 13zł

A to my i  jedno ze względniejszych zdjęć połowy składu.
Zdjęcie wyszło zacne bo zaiste zrobił je Milord .Ja to ten roztrzepaniec z grzywką od lewej ;-)


 Przypominam ,ze już we wtorek odbędzie się losowanie. Macie ostatnią szansę na udzielanie i zapisanie na cukierasy.Na chwilę obecną osobami ,które najczęściej się udzielają  są Miruko,Martuś z Far.focli i Sara ;-)
Dziewczyny macie największą szanse na zdobycie drugiej nagrody.
Pozdrawiam serdecznie;-)

6 komentarzy:

  1. Ja Ci dam Milorda xD Ale co do imprezy to była ona zacna i pogo przy Luxtorpedzie też xD
    Mam nadzieje że Łozo z Afromenela zrozumiał ze nie jest mile widziany xD
    Co do wisiorków to znasz moje zdanie na ten temat :D są mega wyczesane w kosmos :D
    No i mam nadzieje że uda min się zdobyć druga nagrodę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no prosze, jak moglabym sie nie udzielac, tak juz od roku sie ze mna meczysz:P a u mnie butelkowe kolczyki, widziałaś?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe - właśnie zauważyłam podobieństwo w butelkowych ozdobach u was :D ale nie wiedziałam, że się "znacie" :D hihi :D Blogowy świat jest jednak mały :) Ja już 'nagrodę" jedną dostałam w wymiance :D Ale niespodzianek nigdy dość :)

      Usuń
  3. hej halo, tu jeden sklep o ktory pytalas ale z taniej nie porownywalam jeszcze :P http://passionroom.pl/pl/index

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :D Kupiłam wczoraj farbę i lakier - do decoupagu :D no i mam nadzieję - uda mi się ozdobić bazy od ciebie :D pierwszy raz jest chyba najtrudniejszy :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do kartek używałam rozwodnionego kleju Magic - i myślę, że spróbuję nim :) a jak się nie uda kupię Vikol :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)