Obserwatorzy

sobota, 28 kwietnia 2012

Igła z Nitką ;-)

W końcu zawitały do nas cieplejsze dni.Przez to spędzam całe dnie poza domem i nie mam kiedy wrzucić nowej porcji biżuterii.Zachęcam również do udziału w Candy bo warto ;-)
Ostatnio nawet naszło mnie na łażenie po krzakach z lustrzanką.
Najpierw pokaże wam moje kolczyki.
Guziole.SPRZEDANE
Kolor antyczne złoto.Ozdobione szklanymi kostkami.Bigle antyalergiczne.Zawieszka o wielkości 2cm.Całość ma ok 4cm długości.Zatyczki gratis.
 Nożyczki.SPRZEDANE
Coś dla gotek jak i oryginalnych dziewczyn ;-D
Kolczyki ozdobiłam szklanymi koralikami.Jakoś czerwień do antycznego złota najlepiej mi pasuje.
Zawieszka 2,5 cm długości.Razem ok 4,5 cm.Bigle antyalergiczne.

 A tutaj trochę mojej inwencji twórczej z aparatem ;-)
Porzucone serduszko (tak na prawdę przygarnęłam ja z lumpka)Jak robiłam to zdjęcie w parku.Ludzie się na mnie dziwnie patrzyli ,ale było warto.W końcu czego się nie robi dla sztuki ;-D
Zdjęcie pajęczynki.Wyszła mi słabo widoczna bo prawidłowo powinno się robić zdjęcia pajęczynki jak jest rosa albo samemu leciutko spryskać wodą.Jednak bałam się ,że mi pajączek ucieknie;-)
 Zdjęcie Bratka.Nie jest jakieś wielce artystyczne.Jednak musiałam uwiecznić zdjęcie tego kwiatka jest taki wdzięczny.Bardzo lubię te proste kwiatki.Jeszcze ten cygański wąsik nadaje mu tyle uroku ;-)


3 komentarze:

  1. hehe - a jednak masz coś wspólnego z szyciem :D super kolczyki - i zdjęcia - moim aparatem to ledwo udaje się zrobić zdjęcie moim wytworom :D Bratek przepiękny - kocham te kwiaty - jak motyl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ,że do mnie wpadłaś i zapisałaś się na Candy !Ja zrobiłam to samo jeszcze tylko banerek .Śliczne są twoje prace:)mają styl!Pozdrawiam serdecznie:)Anita

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzę że też praca wre ;) ja dziś kończę kolejne sznurki i już muszę przyznać że jestem coraz bardziej zadowolona z tego co sie dziej ;) też machnęłam zamówienie na beads i nie umiem doczekać się dostawy :D
    Aha, wyłącz sobie weryfikację obrazkową komentarzy, to męczy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za kilka słów od siebie;-)